کد مطلب: 

212446

سقوط هواپیمای آمریکایی در تقاطع بزرگراه

در پی سقوط یک هواپیمای نظامی سی-۱۳۰ ارتش آمریکا ۹ نفر کشته شدند.
سقوط هواپیمای آمریکایی در تقاطع بزرگراه

به گزارش یورونیوز، این هواپیما روز چهارشنبه و در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی و اندک زمانی پس از پرواز از فرودگاه شهر ساحلی ساوانا در تقاطع اتوبان نزدیک فرودگاه جورجیا سقوط کرد. یک مقام پلیس محلی در این خصوص گفت: «این معجزه است که هواپیمایی در این اتوبان پر رفت و آمد سقوط کرده ولی به هیچ خودرویی برخورد نکرده است.»

مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که در پی بروز این سانحه، تمامی ۹ سرنشین این هواپیما از جمله ۵ خدمه و ۴ نیروی نظامی و پشتیبانی کشته شدند.

این هواپیما در حال پرواز به سمت فرودگاه آریزونا بوده و آن گونه که مقام‌های امریکایی گفته‌اند در حالی انجام یک پرواز آزمایشی بوده است. مطابق اطلاعات منتشر شده این هواپیما با وجود تعمیر و نگهداری مستمر، ۵۰ سال عمر داشته و یک هواپیمای قدیمی از نوع سی-۱۳۰ بوده و در آستانه بازنشستگی قرار داشته است.

این هواپیما متعلق به گارد ملی هوایی پورتوریکو بوده است. به گفته گارد ملی هوایی جورجیا اسامی قربانیان این سانحه پس از آگاه کردن خانواده‌های آنها اعلام خواهد شد.

تصاویر منتشره لاشه شعله‌ور هواپیما را که دود سیاهی از آن بلند می‌شود، نشان می‌دهد.

این پنجمین سانحه هوایی مرگبار ارتش آمریکا طی یک ماه گذشته و اولین سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ از ماه ژوئیه گذشته تاکنون است که در جریان آن ۱۶ نفر در می سی سی پی کشته شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-03 15:45

افزودن دیدگاه جدید