کد مطلب: 

212423

فینال سختی در انتظار استقلال است

بازیکن سابق استقلال فینال سختی را در جام حذفی برای شاگردان شفر پیش‌بینی کرد.
فینال سختی در انتظار استقلال است

به گزارش خبرورزشی، میثم بائو بازی سختی را برای استقلال پیش‌بینی می‌کند. او که سابقه بازی در تیم‌های مازندرانی و البته استقلال را در کارنامه‌‌اش دارد، درباره فینال جام‌حذفی حرف زد.

*بازی فینال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم است. همان‌قدر که به نظر می‌رسد استقلال کار راحتی در این دیدار دارد ولی به همان اندازه هم این تیم در دیدار با خونه به خونه غافلگیر می‌شود. حتم دارم چون از خونه به خونه شناخت دارم.

* چطور؟

این تیم هم بازیکنان خوبی دارد و هم مربی باهوشی آن را هدایت می‌کند که بازیخوانی خوبی دارد. از طرفی انگیزه بازیکنان بابلی را نباید دست‌کم گرفت. این طبیعت رویارویی مقابل استقلال و پرسپولیس است که بازیکن تیم مقابل با انرژی دوبرابر درون زمین به فوتبال بپردازد.

* اما آنها تازه از راهیابی به لیگ برتر بازمانده‌اند و روحیه خوبی ندارند.

اتفاقاً این می‌تواند یک عامل انگیزشی برای‌شان باشد تا بخواهند توانایی‌های‌شان را اثبات کنند. همین نکات است که ممکن است کار دست استقلال بدهد. البته خونه به خونه 6، 7 بازیکن اصلی‌‌اش را هم در این دیدار به دلایل مختلف ندارد ولی با این همه تیم خوبی است.

* استقلال هم به این راحتی باج نمی‌دهد؟

قطعاً! استقلال بهترین خط هافبک ایران را دارد. دروازه‌بانانش بهترین‌ها هستند و همه این فاکتورها را باید به انگیزه قهرمان نشدن در لیگ برتر اضافه کرد. می‌دانم که بچه‌های تیم استقلال چقدر تشنه قهرمانی هستند و برای همین با یک دنیا انگیزه هر کاری می‌کنند تا خونه به خونه را شکست بدهند ولی باز هم تأکید می‌کنم بازی راحتی با بابلی‌ها نخواهند داشت.

* طرفدار کدام تیم هستی؟

هر دو تیم برای من عزیز هستند و امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر بود، به قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-02 23:22

افزودن دیدگاه جدید