کد مطلب: 

212131

جزییات اعتراض شدید شفر به حسینی در تمرین استقلال

وینفرد شفر در تمرین امروز استقلال از سید حسین حسینی به خاطر انتشار پست جنجالی در اینستاگرام انتقاد کرد.
جزییات اعتراض شدید شفر به حسینی در تمرین استقلال

به گزارش خبرورزشی، پست جنجالی سید حسین حسینی گلر جوان استقلال بعد از دیدار با پیکان که طی آن اعلام کرده بود درون دروازه استرس دارد بلافاصله از پیج این بازیکن حذف شد اما انتشار چنین پستی در اینستاگرام آنقدر بازتاب گسترده ای داشت که حتی سرپرست و مسئولان این باشگاه را به واکنش وا داشت.

بعد از این اتفاق همه منتظر واکنش وینفرد شفر سرمربی استقلال بودند تا ببینند مربی آلمانی که در نشست خبری بعد از بازی از گلر جوان استقلال حمایت کرده در خفا چه تصمیمی می‌گیرد. البته روز گذشته با توجه به تعطیلی تمرین استقلال حسینی سیاست سکوت درپیش گرفت تا جنجال‌ها بیشتر نشود. گلر جوان استقلال امروز هم در گفت‌و‌گویی ادعا کرد که تصمیمی احساسی گرفته و نیتش خداحافظی از استقلال نبوده اما این پایان کار نبود چون شفر در تمرین امروز آبی‌پوشان برخورد شدید و قاطعی با حسینی داشت چراکه بیشتر از همه در این فصل پشت او ایستاده بود.

در حالی که سید رضا افتخاری امروز در محل تمرین حضور پیدا کرده بود تا با بازیکنان صحبت کند شفر در حضور سایر بازیکنان خطاب به حسینی گفت: این چه پستی بود که در اینستاگرام منتشر کردی؟ مگر غیر از این است که امسال در استقلال بازی کردی و به تو میدان دادیم؟ این نحوه اعتراض چرا باید در صفحات مجازی باعث شود تا هواداران به صفحه بازیکنان تیم رفته و علیه آنها فحاشی کنند؟

شفر به حسینی که سرش را پایین انداخته بود گفت: مدافع تیم نزد من آمده و مدعی شده که پست حسینی برای چندمین بار است باعث می‌شود تیم وارد حاشیه شده و حتی به خانواده بازیکنان فحاشی می‌شود. این بازیکن از من خواسته تا با تو برخورد کنم هر چند اگر او هم نمی‌گفت من این کار را می‌کردم.

در این لحظه حسینی خطاب به سرمربی استقلال گفت: به من ربطی ندارد که به چه کسی فحاشی می‌شود! که این موضوع با واکنش مربیان دیگر استقلال از جمله پسر شفر رو به رو شد و وی خطاب به حسینی گفت: همه ما یک خانواده هستیم و نباید اجازه بدهیم خانواده ما در بیرون از فوتبال در صفحات مجازی فحش بشنوند.

در ادامه این اتفاقات شفر خطاب به گلر جوان تیمش گفت: امسال هر وقت فرصت شده به تو میدان دادم و انتظار دارم مثل رحمتی که در این فصل کم بازی کرده حرفه رفتار کنی. انتظار دارم مثل منتظری باشی و مثل ابراهیمی و حیدری به موفقیت استقلال فکر کنی.

بعد از صحبت‌های سرمربی استقلال تمرین آبی پوشان که پشت درهای بسته برگزار شده آغاز شده و البته باز هم شفر حسینی را به گوشه ای فرا خواند و با وی به صورت خصوصی صحبت کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-24 18:03

افزودن دیدگاه جدید