کد مطلب: 

211836

همه گزینه‌های جایگزین ونگر در آرسنال

با اعلام رسمی استعفای آرسن ونگر از سمت سرمربیگری توپچی‌های لندن در پایان فصل جاری، رایزنی‌ها برای جانشینی این سرمربی فرانسوی آغاز شده است.
همه گزینه‌های جایگزین ونگر در آرسنال

به گزارش خبرورزشی، آرسن ونگر سرانجام پس از 22 سال هدایت تیم فوتبال آرسنال به طور رسمی اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری توپچی‌های لندن استعفا خواهد کرد. او که در این مدت 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، 7 قهرمانی در جام حذفی و 7 قهرمانی در جام خیریه را برای آرسنال به ارمغان آورد در چند سال اخیر به شدت تحت فشار بود و هوادارن آرسنال با شعار «Wenger Out» خواهان اخراج وی از سرمربیگری این تیم شده بودند.  

شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر داد توماس توخل سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند یکی از کاندیداهای اصلی سرمربیگری آرسنال است، هرچند او نیم‌نگاهی هم به سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن دارد. تیری آنری و پاتریک ویرا، اسطوره‌های باشگاه آرسنال نیز شانس احراز پست سرمربیگری توپچی‌ها را دارند.

نشریه «میرر» انگلیس نیز با اعلام این موضوع که باشگاه آرسنال تأیید کرده به زودی جانشین ونگر را انتخاب خواهد کرد، از کارلو آنچلوتی، لئوناردو ژاردیم و توماس توخل به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری این تیم لندنی یاد کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-20 23:57

افزودن دیدگاه جدید