کد مطلب: 

211607

ماجرای چک برگشتی مسعود کیمیایی برای "قیصر"

پوری بنایی گفت: "قیصر" ساخته شد و 30 هزار تومان برای من دستمزد درنظر گرفتند اما دستمزد من یک چک برگشتی شد که به موزه سینما اهدا کردم.
ماجرای چک برگشتی مسعود کیمیایی برای "قیصر"

به گزارش ایران آرت، فیلم قیصر، ساخته سال 1348 به کارگردانی مسعود کیمیایی یکی از پر سر و صداترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.

حضور بازیگران سرشناسی همچون بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی، ایران دفتری، پوری بنایی، بهمن مفید و جمشید مشایخی باعث شده این فیلم در آستانه 50 سالگی هم‌چنان محبوب باشد.

پوری بنایی، بازیگر نقش اعظم در این فیلم بود که چک پرداختی مسعود کیمیایی به او برای بازی در "قیصر" را مشاهده می‌کنید که البته بنایی بعدها گفت این چک برگشت خورده است!

بنایی چند سال پیش در گفت‌وگویی درباره "قیصر" اظهار داشت: من با بهروز وثوقی 4-5 سالی نامزد بودیم و وقتی او داستان فیلم قیصر را خواند، به من گفت پوری، شباویز و مسعود کیمیایی می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند و 100 هزار تومن کم دارند. اگر بشود من با این‌ها شریک بشوم خیلی خوب می‌شود، تو داستان را بخوان اگه خوشت آمد بعد ببین چکار می‌توانی بکنی.

این بازیگر می‌افزاید: "قیصر" ساخته شد و 30 هزار تومان برای من دستمزد درنظر گرفتند اما دستمزد من یک چک برگشتی شد که به موزه سینما اهدا کردم و آن وام 100 هزار تومانی را هم تا آخر پرداخت کردم. در حال حاضر خوشحالی‌ام بیشتر از این است که قیصر، قیصر شد و ماندگار.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (3 رای)
سیتنا 5
2018-04-17 19:17

افزودن دیدگاه جدید