کد مطلب: 

211257

دستور ساخت یک فیلم غیر اخلاقی توسط وزیر عربستان سعودی

یک شرکت فرانسوی تولیدکننده فیلم‌های مستهجن ضمن افشای فساد اخلاقی وزیر خارجه فقید سعودی، از او شکایت کرد.
دستور ساخت یک فیلم غیر اخلاقی توسط وزیر عربستان سعودی

به گزارش دیلی میل، یک شرکت فرانسوی تولید کننده فیلم های مستهجن ضمن شکایت از خانواده سلطنتی سعودی و افشای لااُبالی‌گری شاهزاده سعودی، اعلام کرد سعود الفیصل، وزیر امور خارجه پیشین عربستان در دوران حیات خود، سفارش ساخت چند فیلم مستهجن را به این شرکت داد ولی هزینه ساخت این فیلم ها را پرداخت نکرد.

شرکت فیلم سازی «آتیلا» در بخشی از شکایت خود آورده است: سعود الفیصل، ساخت چند فیلم مستهجن با بازی معشوقه اش را سفارش داد. او همچنین با ارسال سناریو و دستور العمل، از شرکت خواسته بود تا فیلم ها بر اساس آنها ساخته شود. برخی از فیلم ها در آپارتمان لوکس این شاهزاده سعودی حوالی خیابان شانزلیزه و بنای طاق پیروزی پاریس و تعدادی در اتاق های هتل های مجلل کلید خورده و ساخته شدند.

این شرکت اعلام کرد سعود الفیصل که در سال 2015 در 75 سالگی درگذشت، هزینه ساخت این فیلم ها را پرداخت نکرد و به دلیل جابجایی دفتر شرکت از مرکز پاریس به نانتر در حومه پاریس، روند شکایت از او به تعویق افتاد. شرکت فرانسوی با طرح این شکایت، خواستار پرداخت صورت حساب 78 هزار یورویی ساخت این فیلم ها شده است.

در حالی که مبلغ 78 هزار یورو برای خانواده فیصل و بازماندگان او رقم بالایی نیست، فرزندان این شاهزاده سعودی ضمن رد این موضوع که پدرشان در چنین فعالیت های سخیفی شرکت داشته است، اعلام کرده اند از پرداخت بدهی او خودداری می کنند.

این پرونده با حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در فرانسه به موضوعی چالشی در رسانه های فرانسه تبدیل شده است.

سعود الفیصل، یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه پرینستون آمریکا، به 7 زبان زنده دنیا مسلط بود. فیصل یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های سیاسی در عرصه جهانی بود. او از سال 1975 تا 2015، تصدی وزارت امور خارجه عربستان را بر عهده داشت و رکورد طولانی ترین مدت تصدی این وزارت‌خانه را از آن خود کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-11 02:00

افزودن دیدگاه جدید