کد مطلب: 

211025

محسن تنابنده: "پایتخت" دیگری در کار نخواهد بود!

محسن تنابنده، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان، بازیگردان و بازیگر سریال "پایتخت" گفت یقین دارم به‌خاطر سوءاستفاده‌های سیاسی و جبهه‌گیری‌های سیاسی و البته بخل و حسادت‌ها پایتخت دیگر ساخته نخواهد شد.
محسن تنابنده: "پایتخت" دیگری در کار نخواهد بود!

به گزارش همشهری، این بازیگر درباره انتقادها به سریال "پایتخت" گفت: هرکسی می‌خواهد از این نمد برای خودش کلاهی درست کند و به همین دلیل است که یک‌بار صدای اعتراض از سوی برخی مسئولان مازندران به آسمان می‌رود که کار ما را سیبل می‌کنند و می‌گویند ما جلوی این سریال را که حیثیت ما را برده می‌گیریم و یک‌بار از سوی برخی جریان‌های سیاسی بلند می‌شود که بدون هیچ دلیل یک سریال تلویزیونی را عرصه نزاع سیاسی خود می‌بینند.

وی افزود: من می‌گویم شما تصور کنید که بنده به‌عنوان محسن تنابنده یک معاند هستم، کارنامه‌ام هم روشن است اما آقای مسئول، من در حد خودم به فرهنگ مملکتم کمک می‌کنم ولی توی مسئول چه می‌کنی؟ برای تئاتر، سینما، محیط‌زیست، کشتی و اصلا برای جوانان مازندران چه کار کرده‌ای؟

تنابنده درباره برخی انتقادها به "پایتخت" اظهار داشت: من می‌شنوم که می‌گویند ابراهیم تاتلیس‌ها در تلویزیون می‌خوانند که شجریان نمی‌خواند و با خودم فکر می‌کنم چرا کسی فکر می‌کند شجریان باید در این کار طنز و سرگرم‌کننده بخواند یا چرا در فضایی که سریال در ترکیه می‌گذرد چرا نباید ابراهیم تاتلیس بخواند و واقعا به جوابی نمی‌رسم.

وی در ادامه گفت: من خطاب به تمام مسئولان و فعالان سیاسی و همه آنهایی که به بهانه یک سریال تلویزیونی ما را نواختند عرض می‌کنم کلاه سر خودتان و مردم نگذارید و پشت یک سریال تلویزیونی قایم نشوید. شما می‌گویید ما بد کار کردیم و من می‌گویم شما کار خوب کنید.

محسن تنابنده درباره ساخته شدن یا نشدن فصل‌های بعدی سریال "پایتخت" بیان کرد: پایتخت فقط با اقبال عمومی مخاطبانش به اینجا رسیده ولی یقین دارم که به‌خاطر سوءاستفاده‌های سیاسی و جبهه‌گیری‌های سیاسی و البته بخل و حسادت‌ها پایتخت دیگر ساخته نخواهد شد و این اتفاق رخ نخواهد داد و این اصلا به پایتخت ربطی ندارد. ما در ایران نمی‌گذاریم هیچ پدیده‌ای رشد کند و بالا بیاید و تا همین‌جا هم که پایتخت ادامه پیدا کرده نشان می‌دهد که ما خیلی پررو و جان سخت بوده‌ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-05 14:44

افزودن دیدگاه جدید