کد مطلب: 

210951

حمله تاج به برنامه 90

مهدی تاج در اولین برنامه نود سال جدید روی خط آمد و به سوالات فردوسی‌پور جواب داد.
حمله تاج به برنامه 90

به گزارش خبر ورزشی، در اولین برنامه نود سال ۹۷ علی جوادی روی خط برنامه ۹۰ آمد و به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات اخیر فوتبال ملی صحبت کرد. در این بین سوالاتی مطرح شد که جواب‌های آن ها را باید مهدی تاج می داد.بعد از او، مهدی تاج روی خط برنامه ۹۰ آمد و درباره بحث‌هایی از قبیل بازی‌های دوستانه، بامداد میرزایی و لباس‌های تیم‌ملی به سوالات عادل به شکل زیر جواب داد.

سرمربی تیم‌ملی مشخص می‌کند که با چه تیمی بازی دوستانه داشته باشیم و سیرالئون دقیقا همان تیمی بود که آقای کی‌روش به ما اعلام کرد. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و آفریقا هم این بازی را تایید کردند. هیچ بحث تبانی هم وجود ندارد. این مشکل داخلی کشور آنها بود.

آقای بامداد میرزایی قراردادهای فدراسیون را نبسته. فقط بازی مقابل سیرالئون را شرکتی ترتیب داد که ایشان در آن کار می‌کند. همچنین در حال حاضر تیم‌ملی و فدراسیون همکاری خاصی با بامداد میرزایی ندارد. ایشان انسان محترمی هستند که زمان آقای برانکو هم بودند و بازی‌های تیم‌ملی را هماهنگ می‌کردند. اتفاقا شرکت این‌ها ثبت قانونی هم دارد.

این بی انصافی است و برنامه شما بدترین رفتار با تیم‌ملی را در شروع سال جدید انجام داد. چون درباره بازی‌های تیم‌ملی گفتید بازی‌های بدرد نخور و ضعیف و ...! این در حالی است که سرمربی تیم‌ملی همه این برنامه‌ها را چیده و ترتیب داده. ایشان اعلام کرده که من این بازی‌ها را می‌خواهم. اصلا جور در نمی‌آید یکی این وسط بگوید فلان بازی به مذاق ما خوش نمی‌آید. اینطور برنامه‌ریزی شده که بازی با تیم‌هایی مثل ترکیه و یونان و لیتوانی بازی‌هایی هستند که تیم‌های اسپانیا و پرتغال را شبیه‌سازی می‌کنند. همچنین بازی با ازبکستان و سوریه هم بازی‌های قدرتی هستند که خود آقای کی‌روش خواستند.

ما با آدیداس وارد قرارداد شدیم. ۷۰ درصد تخفیف گرفتیم و ۳۰ درصد فقط پول پرداخت می‌کنیم به این اسپانسر لباس. ولی من برای گزارشگر شما که این آیتم درباره لباس آدیداس را ساخته، متاسفم! چرا که فقط یک‌سری چیزها را دید. ایشان اصلا نمی‌داند که شرکت آدیداس نمی‌تواند در ایران نمایندگی داشته باشد. در ایران کپی رایت هم نداریم. ما با آدیداس دو مرحله می‌خواستیم لباس‌ها را معرفی کنیم. مراکش هم جالب اینجاست دقیقا با آدیداس همین وضعیت ما را دارد. ما به آدیداس فقط ۳۰ درصد پول می‌دهیم. در نهایت چیزی نزدیک به یک تا دو میلیون دلار به آدیداس پول به ما می‌رسد. بخواهیم حساب کنیم چیزی هم گیرمان می‌آید. روز سه‌شنبه هم یک جلسه با آدیداس داریم تا تاریخ رونمایی از لباس تیم‌ملی را مشخص کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-03 22:45

افزودن دیدگاه جدید