کد مطلب: 

210595

افشاگری مجری زن معروف درباره کناره‌گیری از تلویزیون

ژیلا صادقی یکی از مجری‌های معروف تلویزیون در نیمه دوم دهه 80 بود که با اجراهای خوب در برنامه "خانه فیروزه‌ای" شناخته می‌شد. این مجری به یک‌باره چند سال از اجرا کنار گذاشته شد یا خودش کناره‌گیری کرد.
افشاگری مجری زن معروف درباره کناره‌گیری از تلویزیون

به گزارش برنا، صادقی درباره دوری چند ساله‌اش از مجری‌گری گفت: زمستان 88 جلسه ای برگزار شد و من بعد از آن چند سال کار نکردم که محوریت آن احترام به مجری بود. من در آن جلسه عنوان کردم برای مجری احترام قائل باشید. مگر نمی‌گویید مجری نگین انگشتر سازمان است؟

وی افزود: طی پنج سالی که نبودم خیلی ها به من پیشنهاد تهیه کنندگی می دادند اما قبول نمی کردم چون شغل من اجرا است. در طول این مدت هم نگران دیده و شنیده نشدن نبودم و به خودم می گفتم در عوض هر وقت برگردم قوی تر از گذشته خواهم بود که همینطور هم شد. با نوروز 94 برگشتم و تنها مجری خانم که تنها اجرا می کرد من بودم.

این مجری که سال گذشته روی صحنه تئاتر هم رفت، در این‌باره توضیح داد: سال گذشته تئاتر هم کار کردم و تجربه خوب و کار بسیار سختی بود، به شدت استرس داشتم برای همین برای جایگاه بازیگر و بازیگران واقعی احترام خاصی قائل هستم.

صادقی که سال گذشته اجرای برنامه "نگی که نگفتی" را به عهده داشت درباره این برنامه گفت: من طی این سال هایی که اجرا کرده ام اصولا برنامه های شادی داشتم اما "نگی که نگفتی" با همه آن برنامه های تفاوت دارد، چون همیشه خیلی شُسته رُفته بوده و راضیم کرده است. "نگی که نگفتی" زندگی دوباره به من داد. من هم تلاش می کنم حس خوبی به مردم بدهم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-30 13:34

افزودن دیدگاه جدید