کد مطلب: 

210006

جوان آرایشگر تصاویر خصوصی دختران را می گرفت!

هفته گذشته مردی همراه دخترنوجوانش با حضور در شعبه ۱۳دادیاری دادسرای جنایی کرج، از مردی که دخترش را تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در تلگرام کرده بود، شکایت کرد.
جوان آرایشگر تصاویر خصوصی دختران را می گرفت!

به گزارش جام جم، شاکی به قاضی میرعشقی گفت: دخترم چند روزی بود دچار افسردگی شده و مدام سرش در گوشی تلفن همراهش بود و شب‌ها تا صبح گریه می‌کرد. وقتی درباره تغییر رفتارش می‌پرسیدم پاسخ درستی نمی‌داد. سرانجام مدعی شد، فریب فردی را خورده و آن مرد او را تهدید می‌کند. با شنیدن این حرف‌ها تصمیم به شکایت از مرد مزاحم گرفتیم.

در ادامه قاضی پرونده ازدختر نوجوان خواست ماجرا را بازگو کند. دختر نوجوان به قاضی پرونده گفت: چندی پیش به‌طور اتفاقی با دختری در اینستاگرام آشنا شدم. در جریان این ارتباط او مدعی شد از سوی پسری اغفال شده و زندگی اش را از دست داده است.دچار افسردگی شده و تصمیم به خودکشی گرفته است. بعداز شنیدن حرف‌های اوگفتم که من هم در عشقم نسبت به یک پسر شکست خورده‌ام و حتی آن پسر مرا کتک هم زده است. همین گفت‌وگو باعث دوستی بیشترمان شد تا جایی که او گفت کمکم می‌کند تا از آن پسر انتقام بگیرم. او از من خواست عکس‌های خصوصی‌ام را برایش ارسال کنم تا مطمئن شود به او اعتماد دارم. غافل از این که او چه نقشه‌ای در سر دارد، به وی اعتماد کردم و عکس‌های خصوصی‌ام را برایش فرستادم.

دختر نوجوان ادامه داد: از دو هفته پیش با ارسال پیام تهدیدآمیز از من خواست فیلم و عکس‌های غیراخلاقی از خودم تهیه کرده و برایش ارسال کنم در غیر این صورت عکس‌های خصوصی‌ام را در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌کند و مرا به دردسر می‌اندازد. حتی در پیام‌های بعدی می‌گفت من نشانی خانه‌ات را می‌دانم، اعضای خانواده‌ات را می‌شناسم و حتی می‌دانم امروز چه کسانی از خانه شما خارج شده‌‌اند، چه مکان‌هایی رفته‌اند و چه ساعاتی به خانه باز می‌گردند. اگر می‌خواهی بلایی سر اعضای خانواده‌ات نیاید باید خواسته‌ام را بپذیری. همچنین متوجه شدم آن فرد که این همه بلا سرم آورده یک دختر نیست بلکه یک مرد است.

با این شکایت، پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کارماموران پلیس فتای استان البرز قرار گرفت . تحقیقات ادامه داشت تا این که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، مرد مزاحم از اینترنت یک آرایشگاه مردانه در محله مهرشهر کرج برای جرایمش استفاده کرده است. با شناسایی مرد آرایشگر او برای تحقیقات به پلیس فتا احضار شد که با تحقیق از وی معلوم شد خودش از اینترنت آرایشگاه استفاده نمی‌کرده بلکه دوستانش زمانی که به آرایشگاه می‌‌آمدند از آن استفاده می‌کردند و این اواخر یکی از دوستانش که آرایشگاه مردانه داشته از اینترنت محل کار او استفاده کرده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جست‌وجوها ادامه داشت تا این که دو روز پیش متهم فراری که جوان آرایشگری بود شناسایی و بازداشت شد. ماموران در بازرسی از گوشی تلفن همراه او حدود ۴۰۰عکس مربوط به دختران ۱۰ تا ۱۵ ساله را که به نظر می‌رسید بیشتر آنها اغفال شده‌اند، کشف کردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: من آرایشگرم و از مدتی پیش چون علاقه بسیاری به پرنوگرافی داشتم، تصمیم گرفتم با فریب دختران خردسال و نوجوان در تلگرام و اینستاگرام عکس‌های خصوصی و فیلم‌های آن را به‌دست بیاورم. بنابراین عکس‌های منتشر شده از دختران نوجوان و جوان را با سرکشی در اینستاگرام‌هایشان کپی کرده و آن را برمی‌داشتم. بعد از آن در فضای مجازی به‌دنبال دختران کم سن و سال می‌گشتم که از اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کردند. با هویت جعلی خودم را دختر جا می‌زدم و با آنها ارتباط برقرار می‌کردم.

متهم ادامه داد: در مرحله بعدی وانمود می‌کردم از سوی جوانی فریبکار اغفال و شکست عشقی خورده ام. با این ترفند اطلاعات زندگی سوژه هایم را به دست می‌آوردم و وانمود می‌کردم کمک می‌کنم آنها از عشق‌های شکست خورده‌شان انتقام بگیرند. آنها به گمان این‌که من یک دخترم، اعتماد کرده و فیلم و عکس برایم ارسال می‌کردند. برخی سوژه‌هایم را از میان دختران همسایه که در نزدیکی خانه‌ام یا محل کارم زندگی می‌کردند، شناسایی و برخی را در رصد فضای مجازی انتخاب می‌کردم. با به‌دست آوردن اطلاعات زندگی آنها و اعضای خانواده‌شان تهدیدشان می‌کردم برای در امان ماندن خود و خانواده‌هایشان و این که جان آنها به خطر نیفتد حتما باید عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی برایم ارسال کنند .

هشدار قضایی

قاضی میرعشقی، دادیار شعبه ۱۳ دادسرای جنایی کرج به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به جرایم سیاهش ، او با قرارقانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از دیگر جرایم این متهم ادامه دارد. افرادی که دردام او گرفتار شده‌اند، می‌

توانند با حضور در دادسرای جنایی کرج یا پلیس فتای استان البرز از متهم شکایت کنند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-15 10:38

افزودن دیدگاه جدید