کد مطلب: 

209417

نقش اول به شرط رابطه جنسی!

کیم کی دوک فیلمساز نامدار اهل کره جنوبی متهم به تجاوز شد تا بار دیگر پرونده فساد در سینمای جهان داغ شود.
نقش اول به شرط رابطه جنسی!

به گزارش مهر، یکی از آخرین افشاگری های جنبش «من‌ هم‌ همینطور» دامن کیم کی دوک فیلمساز کره ای را گرفت و دو بازیگر زن سینما در برنامه PD Notebook در کشور کره جنوبی مدعی شدند که برنده شیر طلای ونیز از آنها سوءاستفاده کرده است. پیش تر یک بازیگر دیگر نیز این ادعا را مطرح کرده بود.

بازیگر زن سابق سینما که خواست نامش فاش نشود در این برنامه گفت که کیم کی دوک در پیش تولید فیلمی که او بازیگر آن بوده است چندین بار او را مورد آزار و اذیت قرار داده و حتی به او تجاوز کرده است.

این بازیگر زن ادعا کرد که نه تنها کیم کی دوک بلکه بازیگر بدنام کره ای چو جائه هیون که همکاری هایش با کیم کی دوک در سینمای کره همانند زوج تیم برتون-جانی دپ  بسیار مشهور است نیز به او متعرض شده است. این بازیگر عنوان کرد که کیم کی دوک قول نقش اولی پروژه بعدیش را در شرایطی که این رابطه ادامه یابد به او داده بود، اما او گفته که قادر به انجام این کار نیست زیرا پس از اولین پروژه سینماییش با کیم کی دوک به خاطر اختلالات روانی تحت درمان قرار گرفت.

ضمنا بازیگر زن دیگری پیش تر ادعا کرده بود که به خاطر رد کردن درخواست بی شرمانه کیم کی دوک نقش اصلی فیلم را از دست داده است. این بازیگر که اقامه دعوایش در اواخر سال ۲۰۱۷ علیه کیم کی دوک بسیار مشهور شد گفته بود که در پشت صحنه موبیوس (۲۰۱۳) از این کارگردان سیلی خورده و مجبور شده در صحنه نامتعارفی که خارج از فیلمنامه بود نقش آفرینی کند.

 سومین بازیگر نیز گفت که او برای یکی از پروژه های کیم کی دوک انتخاب شده بود اما پس از گذراندن یک جلسه پیش تولید به خاطر احساس ترس بوجود آمده با گرفتن بهانه ای از آن جا فرار کرد.

در عین حال کارگردان جنجالی کیم کی دوک پس از امتناع از مکالمه تلفنی و درخواست مصاحبه، یک پیامک بلندبالا به سازندگان این برنامه فرستاد و گفت که من هرگز خواسته ها و امیال شخصی خودم را از طریق فیلم هایم دنبال نکرده ام و هیچ کاری بدون رضایت زنی انجام نداده ام. با این حال به عنوان یک مرد متاهل از رفتار خود شرمنده ام.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-07 14:44

افزودن دیدگاه جدید