کد مطلب: 

208588

روزه یک هفته‌ای ستاره جوان هالیوودی برای جدایی از همسر نامدار

اشتون کوچر 40 ساله اعتراف کرد پس از جدایی از همسر 55 ساله خود به مدت یک هفته به جز چای و آب هیچ نخورده و به نوعی در دل جنگل و کوهستان روزه گرفته است.
روزه یک هفته‌ای ستاره جوان هالیوودی برای جدایی از همسر نامدار

به گزارش ایران‌آرت، ستاره هالیوودی که در 27 سالگی با دمی مور 42 ساله ازدواج و همه را شوکه کرده بود، سال 2011 از همسر نامدار خود جدا شد. هر چند این جدایی دو سال بعد یعنی در 2013 شکل رسمی به خود گرفت. کوچر با اشاره به ضربه‌ای که جدایی از مور به او زده بود گفت: «به منطقه بیگ اسکای در مونتانا رفتم و یک هفته تقریبا هیچ چیز نخوردم. فقط آب بود و چای. رایانه و گوشی‌ام را جا گذاشتم و فقط من بودم و خودم.»

گرچه زندگی مشترک این زوج عجیب هالیوودی شش سال طول کشید اما فاصله سنی 15 سال میان آنها چیزی نبود که از چشم اهالی هالیوود و سینمادوستان پنهان بماند. کوچر سختی‌هایی جدایی از مور را چنین توصیف کرد: «یک هفته تمام هیچ حرفی بر زبانم نیامد. یک دفترچه برده بودم و یک قلم، چای و آب. از روز دوم دچار وهم شده بودم و همه چیز به نظرم شگفت‌انگیز می‌رسید.»

او که تمرین‌های هنر رزمی تای چی را هم آغاز کرده بود، افزود: «چیزی از تای چی نمی‌دانستم و صرفا کاری را می‌کردم که به ذهنم می‌رسید. آن روزها برای من نوعی آرامش روحی بود و تمام تجربه‌ها و رابطه‌های پیشین خودم را روی کاغذ آوردم تا به آرامش برسم.»

کوچر پس از جدایی از مور با صدور یک بیانیه از اینکه ازدواج آنها شکست خورده، اظهار تاسف کرد. او سه سال پیش با میلا کونیس، بازیگر 34 ساله هالیوودی ازدواج کرد که حاصل زندگی مشترک آنها دو بچه است. کونیس بین سال‌های 2002 تا 2010 نامزد مکالی کالکین، ستاره «تنها در خانه» بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-24 10:29

افزودن دیدگاه جدید