کد مطلب: 

208022

آمار عجیب فروش فیلم‌های روی پرده!

ارقام فروش فیلم‌های روی پرده هیچ تناسبی با هم ندارد و فاصله میان فروش بعضی فیلم‌ها زمین تا آسمان است.
آمار عجیب فروش فیلم‌های روی پرده!

به گزارش ایران آرت، در هفته‌ای که گذشت سینماها گیشه‌ای متفاوت را تجربه کردند، سه فیلم «هاری»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «اسرافیل» از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده‌اند.

به گزارش آنا، فیلم سینمایی «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی مددکار در سه روز اکران به فروش ۳۵ میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر نیز از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده و در این چند روز به فروش ۳۰ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» دومین ساخته وحید جلیلوند در مقام کارگردان و به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و احسان علیخانی است که در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رونمایی شد، از ۲۵ بهمن ماه در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم با گذشت سه روز از اکران ۶۵۰ میلیون تومان فروش داشته است و قدم‌های تندتری را به سوی میلیاردی شدن برمی‌دارد.

فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» ساخته محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی احمد نجفی نیز از ۱۹ بهمن اکران شده، این فیلم با بازی علیرضا حیدری، شاهرخ فروتنیان، رضاتوکلی، ایمان صفا و احمدنجفی تا شنبه فروش قابل توجهی نداشته و تنها ۶ میلیون فروخته است.

فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» ساخته بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رویا شریف است که از ۱۸ بهمن ماه اکران شده، این فیلم در دو هفته اکران ۴۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» ساخته محسن محسنی‌نسب است که از یازدهم بهمن ماه اکران شده، این فیلم در دو هفته اکران توانسته ۲۵ میلیون فروش داشته باشد.

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی که در جشنواره سال گذشته فجر رونمای شد از چهارشنبه ۲۷ دی ماه اکران عمومی‌اش را در سینماهای کشور آغاز کرده است. این فیلم در یک ماه اکران ۷۱۰ میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «پل خواب» ساخته اکتای براهنی از اول بهمن ماه اکران شده و با گذشت نزدیک به یک ماه از اکران، فروش ۷۷۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «آینه بغل» نیز به رکورد فروش 19 میلیاردی رسیده و همچنان یکی از پرفروش ترین فیلمهای روی پرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-18 01:34

افزودن دیدگاه جدید