کد مطلب: 

207103

شوخی‌ رضا عطاران با مشهدی‌ها و جمع و جور کردن تاخیر در نمایش «مصادره»

شنبه شب (14 بهمن) فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با بازی رضا عطاران با تاخیری حدودا 45 دقیقه‌ای در پردیس سینمایی اطلس مشهد به نمایش درآمد که عطاران ماجرا را با شوخی‌هایش جمع و جور کرد.
شوخی‌ رضا عطاران با مشهدی‌ها و جمع و جور کردن تاخیرِ در نمایش «مصادره»

نمایش «مصادره» در سالن‌های پردیس سینمایی اطلس با تاخیر 45 دقیقه‌ای انجام شد که رضا عطاران در هر چهار سالن نمایش این فیلم حضور پیدا کرد و از تماشاگران عذرخواهی کرد.

عطاران در یکی از سالن‌ها بعد از عذرخواهی گفت: «قبل از هر چیز باید از راه افتادن مجموعه سینمایی اطلس در محله گاراژدارهای مشهد که محل زندگی من در کودکی و نوجوانی بوده است، تشکر کنم.»

این بازیگر ادامه داد: «به من گفته‌اند که هارد فیلم‌مان که البته من دقیقا نمی‌دانم یعنی چه! دیر رسیده است و این جا دارد کپی می‌شود. برای همین 10 دقیقه حاضرم هرکاری یا ژانگولر بازی که خواستید برای‌تان انجام دهم.»

عطاران به درخواست‌های متفاوت تماشاگران حاضر در سالن با شوخی و خنده پاسخ داد و سرانجام یک صحنه سانسور شده از فیلم کاهانی را اجرا کرد.

در ادامه، بازیگر فیلم «مصادره» تاکید کرد همه سینماهای تازه تاسیس‌ در شروع کار با چنین مشکلاتی روبرو می‌شوند. وقتی در واکنش به این حرف، یکی از مسئولین این پردیس سینمایی قول داد تماشاگران دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهند بود، عطاران به شوخی گفت: «ولی من قول نمی‌دهم!»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-04 09:31

افزودن دیدگاه جدید