کد مطلب: 

202548

به خاطر اینکه به من تجاوز نشده، احساس خوش‌شانسی می‌کنم!

روایت یک دختر نوجوان ایتالیایی از تعرض جنسی به او خبرساز شده، این دختر گفته است که "شانس آورده که به او تجاوز نشده است."
به خاطر اینکه به من تجاوز نشده، احساس خوش‌شانسی می‌کنم!

سیتنا به نقل از بی بی سی - آنیتا فالانی، ۱۸ ساله، از شهر اسکاندیچی در شمال ایتالیا، گفته است که شب هنگام موقع بازگشت به خانه مردی ناشناس او را سؤال‌پیچ کرده بود. او به این مرد توجهی نمی‌کند ولی مرد باز هم او را دنبال می‌کند.

سخنان او در رسانه‌های ایتالیایی بازنشر شده و هزاران بار همرسانی شده است.

انم فالانی - که دختر شهردار این شهر ناحیه توسکانی است - توصیف کرده که بعد از شبی که با دوستانش گذرانده، موقع انتظار برای قطار شهری، مردی او را آزار داده است.

او با یادآوری سخنانی که این مرد به او گفته، نوشته است: "مرا می‌بینی و فکر می‌کنی که باید اذیتم کنی. من تو را هرگز ندیده‌ام، اصلاً هم نمی‌دانم کی هستی ولی باز هم مانع از این نمی‌شود که مزاحمم شوی. 'شب به خیر خانم، چطوری؟ اسمت چیه؟ چرا جواب نمی‌دی؟'

او می‌گوید که این پرسش‌ها را نادیده گرفته است و بعد از سوار قطار شدن هدفونش را گذاشته به این امید که آن مرد دست از مزاحمتش بردارد. اما بعد موقعی که از قطار پیاده می‌شود این مرد به دنبال او می‌رود. "داشت گریه‌ام می‌گرفت. احساس تنهایی می‌کردم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم. "

و می‌گوید که تظاهر کرده که دارد به کسی تلفن می‌زد ولی این مرد باز هم دنبال او می‌رود. او به یاد می‌آورد که مرد به او گفته: "کجا می‌ری؟ با من می‌آیی؟" و سپس اضافه می‌کند که: "دیگر حسابی ترس برم داشته بوذ".

وقتی بالاخره به خانه می‌رسد، توصیف می‌کند که ابتدا چه حالی داشته: "امنیت". اما این حس بعد تبدیل به "خشم عمیق" می‌شود.

او نوشته است که: "داستان من مثل خیلی داستان‌های دیگر است. هیچ چیز خارق‌العاده‌ای ندارد. استثنا هم نیست ولی یکی از چیزهای بسیاری است که در زندگی من و افرادی مانند من به امری عادی تبدیل شده" و می‌گوید این چیزها مثل "جریمه شدن" معمولی شده است.

"نمی‌دانم چند بار باید به خاطر این‌که به ما تجاوز نشده احساس 'خوش‌شانسی' کنیم. "

وب‌سایت‌های روزنامه‌های مهم ایتالیا مثل لارپوبلیکا، کوریره دلاسرا، داستان او را دنبال کرده‌اند و مقالاتی نوشته‌اند که هزاران بار در رسانه‌های اجتماعی هم‌رسانی شده‌اند.

او در مطلب دومی "تجربه بسیار هولناک و آزارنده‌"اش را با دیگران در میان گذاشته چون این "تجربه‌ای بسیار شایع است که دیگر نباید عادی تلقی شود".

هنوز مشخص نشده که آیا مقامات درباره این پرونده تحقیق می‌کنند یا نه.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-17 17:58

افزودن دیدگاه جدید