کد مطلب: 

201718

گمان می‌کنید عمر این زن چند سال است؟

در نگاه اول دختری نوجوان و احتمالا دبیرستانی به نظر برسد. شاید حداکثر بتوان گفت او زنی جوان است که در دهه دوم زندگی خود قرار دارد. درباره این عمر این زن، احتمالا بتوان هر احتمالی داد، جز احتمال صحیح؛ عمر این زن 42 سال است.
گمان می‌کنید عمر این زن چند سال است؟

تصویر لور سو، زن تایوانی که روزنامه دیلی‌میلی آن را منتشر کرد، بسیاری از مخاطبان و کاربران فضای مجازی را شگفت‌زده کرد. کمتر کسی باور کرد که این زن به زودی شمع‌های روی کیک چهل و دومین سال تولدش را فوت خواهد کرد.

راز جوان ماندن لور سو که یک طراح داخلی است، نوشیدن آب فراوان و خوردن سبزی زیاد است. اولین باری که نگاه جهانیان به سمت این زن تایوانی چرخید، زمانی بود که او در سال 2015 و هنگامی که در منزل خواهر 35 ساله‌اش، شارون که یک بازیگر تایوانی است، عکسی از خودش به همراه کیک تولد 40 سالگی‌اش منتشر کرد.

لور سو، از خوردن غذاهای شیرین و سس‌های تند به دلیل وجود مقدار زیادی کالری اجتناب می‌کند. روز این زن جوان تایلندی معمولا با نوشیدن یک فنجان قهوه و یا سوداء شروع می‌شود. او برای محافظت از پوستش، همچنین به طور منظم برخی مکمل‌های غذایی مانند قرص‌های ویتامین ث و قرص‌های کولاژن مصرف می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-27 11:26

افزودن دیدگاه جدید