کد مطلب: 

201669

هدف توهین به رئیس جمهور اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه توهین به رئیس جمهور بازی کردن در زمین دشمن است، گفت: در پس توهین به رییس جمهور محترم، اهدافی چون اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی، تلاش برای به حاشیه کشاندن دولت و تشدید چالش های تولید و اشتغال نهفته است.
هدف توهین به رئیس جمهور اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی است

به گزارش سیتنا، دکتر سید تقی نوربخش با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان در برابر اشغالگران سرزمین های اسلامی، افزود: این رویداد بزرگ و بین المللی که با ابتکار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه ریزی شده است، باید مظهر اتحاد و همدلی ملت ایران و مسلمانان جهان باشد.

وی ادامه داد: حل دو معضل اساسی کشور یعنی تولید و اشتغال با همدلی و اتحاد آحاد ملت ایران قابل انجام است. رفع مشکل اشتغال نیازمند رفع مشکلات تولید و حل مشکلات تولید نیازمند جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همه این ها نیازمند امنیت اجتماعی و اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه دولت دوازدهم به عنوان دولت برآمده از رأی اکثریت ملت ایران، متعهد به حرکت در این مسیر است، ادامه داد: در روزی که تمام دنیا چشم به راهپیمایی روز قدس دوخته بودند، عده ای معدود با توهین به رییس جمهور منتخب به دنبال اهداف خاص خود بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-24 16:10

افزودن دیدگاه جدید