کد مطلب: 

200769

فیلم/ کشف "سفینه فضایی" در قطب جنوب!

"والنتین دیگتیرف"جوان روسی، هنگامی که تصاویر سطح زمین را بررسی می کرد به جسم مرموز بزرگی در نزدیکی قطب جنوب برخورد کرد که ادعا شده است سفینه فضایی ناشناخته ای به نظر می رسد.
فیلم/ کشف "سفینه فضایی" در قطب جنوب!

به گزارش سیتنا، سایت "ura.news" به نقل از "والنتین دیگتیرف" گزارش داد: در سایت Google Earth به مختصات  73°13'55.09 S, 71°57'12.98‚W، شیء شگفت انگیزی پیدا کردم.

وی گفت: در فاصله 170 کیلومتری قطب شمال از ساحل سنگی وجود دارد که می تواند یک سفینه فضایی باشد، جسم بسیار بزرگی به طول 600 متر در این منطقه سقوط کرده و قرن هاست که باقی مانده است.

این جوان روسی تصریح کرد: این جسم بسیار بزرگ پس از ذوب شدن یخ ها در قطب جنوب قابل مشاهده است و در تصاویری که در سالهای 1989-2013 گرفته شده، این جسم عجیب در همه این تصاویر دیده می شود.

به گفته دیگتیرف، به وضوح قابل مشاهده است که این جسم یک موتور بیضی شکل با دیسک های موشکی است، به طوری که ما می توانیم آن را در تصاویر 1999 و یا حتی سایه ای از آن را ببینیم. ظاهرا، این بزرگترین جسم ناشناخته در سیاره ما است.

او همچنین گفت که بیرون آوردن "سفینه فضایی" به دلیل برف ممکن نیست چراکه در جهان هیچ تکنولوژی قادر به انجام چنین کاری است.

بنابراین، فقط می توانیم حدس بزنیم که این چیست. من از خود می پرسم که این سفینه کی بر روی زمین سقوط کرده است؟ آیا "لیمن" (بشقاب پرنده های قدیمی یا موجودات فرازمینی) است که در داستانهای افسانه ای درمورد آن صحبت می کنند؟ یک چیز قطعی است: پیشتر، هیچ چیز مشابهی نظیر آن بر روی زمین یافت نشده است.

فیلم کشف "سفینه فضایی" در قطب جنوب را ببینید: (اینجا)

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-19 12:22

افزودن دیدگاه جدید