کد مطلب: 

192098

خانم هنرپیشه: ترامپ با تهدید برای ملاقاتم تلاش کرد

سلمی حایک، هنرپیشه معروف آمریکایی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه را متهم کرد که در گذشته تلاش کرده بود با وی دیدار کند و هنگامی که درخواستش را نپذیرفت، ترامپ یک شایعه منفی در نشریه هفتگی National Enquirer علیه وی منتشر کرد.
خانم هنرپیشه: ترامپ با تهدید برای ملاقاتم تلاش کرد

به گزارش سیتنا، حایک داستانش را با ترامپ، در مصاحبه با رادیو El Show de Mandril به زبان اسپانیایی تعریف کرد سپس رادیو Radio Centro آن مصاحبه را باز پخش کرد و پس از آن در سایت BuzzFeed منتشر شد.

هنرپیشه آمریکایی گفت که ترامپ برای دست یافتن به شماره تلفنش، رابطه دوستی با دوست پسرش برقرار کرد.

حایک افزود: به ترامپ گفتم حتی اگر رابطه عاشقانه با کسی نداشته باشم، با وی ملاقات نخواهم کرد اما ترامپ به سرعت آن شایعه مغرضانه و منفی را علیه من منتشر کرد.

حایک به رادیو El Show de Mandril گفت: مردی به روزنامه ناشینال انکوایرر گفته که ترامپ به دلیل کوتاهی حایک، با وی ملاقات نمی کند. هنرپیشه آمریکایی سپس گفت:« بعد از مدتی ترامپ با من تماس گرفت و گفت: آیا این را باور می کنی؟ چه کسی این را می گوید؟ من نمی خواهم مردم اینگونه (کوتاهی) درباره تو فکر کنند.

حایک در توضیح گفته های ترامپ افزود:« ترامپ گمان کرد که بعد از این واقعه با وی بیرون خواهم رفت تا برای مردم خلاف نوشته ها را ثابت کنم.»

حایک هنرپیشه آمریکایی مکزیکی است از پدری لبنانی تبار و مادری اسپانیایی تبار است. وی در سال 1991 به آمریکا منتقل شد و در بسیاری از فیلم های هالیوود بازی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-22 23:52

افزودن دیدگاه جدید