کد مطلب: 

190605

اعلام اسامی سازمان‌هایی که در ماجرای حقوق های نجومی همکاری نکردند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون برای تنظیم گزارش مربوط به حقوق های غیرمتعارف خبر داد و گفت که در این گزارش سازمانهایی که برای معرفی مدیران با حقوق های غیرمتعارف همکاری نکردند معرفی می شوند.
اعلام اسامی سازمان‌هایی که در ماجرای حقوق های نجومی همکاری نکردند

به گزارش سیتنا، بهرام پارسایی اظهار کرد: درجلسه روز سه شنبه کمیسیون که با نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برگزار شد ، در مورد ابعاد گزارش بحث و بررسی هایی صورت گرفت ما بنا داریم در این گزارش به میزان حقوق های غیر متعارف دریافتی و همچنین حقوق های غیرقانونی اشاره کنیم و به این موضوع بپردازیم که از چه زمانی سنگ بنای این کار گذاشته شده است یا اینکه چه سازمانهایی برای معرفی مدیران با حقوق های غیرمتعارف همکاری کرده و کدام سازمانها همکاری نکرده اند که آنها را معرفی کنیم چرا که با فرمایشات مقام معظم رهبری جای هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این گزارش باید با جامعیت و حداقل خطا تهیه شود، تصریح کرد : البته مامعتقدیم گزارش نهایی نباید به شکلی باشد که مدیران دلسوز دلسرد و نا امید شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه این گزارش احتمالا هفته بعد نهایی خواهد شد گفت: تلاش ما این است که این گزارش بتواند جامعیت لازم را داشته باشد تا افکار عمومی را به خوبی اغناء کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-30 18:33

افزودن دیدگاه جدید