کد مطلب: 

189034

تجاوز دوباره به دختر جوان هندی توسط متجاوزان پیشین!

سه سال پس از تجاوز گروهی به یک دختر جوان هندی، همان متجاوزان دوباره او را مورد تعرض جنسی قرار دادند. این امر حاکی از بی تاثیر بودن تشدید قانون مجازات علیه آزار جنسی در این کشور است.
تجاوز دوباره به دختر جوان هندی توسط متجاوزان پیشین!

به گزارش سیتنا، دختر دانشجوی هندی برای بار دوم به دست همان افرادی مورد تجاوز قرار گرفت که یک بار به او تجاوز کرده بودند. انتشار این خبر بار دیگر خشم مردم هند را علیه دولت هند و ناکارآمدی قوانین و مبارزه با تجاوز و تعرض علیه زنان برانگیخت.

به گزارش پلیس هند، روز چهارشنبه گذشته (۱۳ ژوئیه) جسم بیهوش این دختر جوان ۲۱ ساله‌‌ در بیشه‌زارهای اطراف بزرگراهی در دهلی نو پیدا شده است. متجاوزین قربانی را در نزدیکی کالج دولتی هاریانا ربوده و در یک خودرو مورد تجاوز قرار داده‌ بودند.

طبق گزارش پلیس، این دختر جوان که در حال حاضر در بیمارستان بستری است هر پنج متجاوز را شناسایی کرده است. دو نفر از آنها همان افرادی بودند که سه سال پیش در تجاوز گروهی به این دختر دست داشتند.

به گزارش خانواده قربانی، این مردان پیش از اقدام به تجاوز در روز چهارشنبه این دختر را مورد تهدید قرار داده بودند. آنها حتی به خانواده قربانی پیشنهاد حق‌السکوت کرده بودند که مورد قبول آنها قرار نگرفته بود و حتی به دلیل اذیت و آزار مداوم از سوی این متجاوزین به شهر دیگری نقل مکان کرده بودند.

تشدید مجازات اثری ندارد

پس از اعلام خبر تجاوز گروهی موج اعتراضات جدیدی در هند علیه آزار جنسی زنان درگرفت. چهار سال پیش تجاوز به یک دختر دانشجوی هندی ۲۳ ساله اعتراض‌های گسترده‌ای را در داخل و خارج از هند دامن زد. او در اتوبوس مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و با میله آهنی به شدت مجروح شده بود.

در پی این عمل دولت هند مجازات علیه آزار جنسی را تشدید کرد. با این حال در این کشور دختران جوان همچنان مورد تعرض و آزار جنسی قرار می‌گیرند.

تنها در سال ۲۰۱۴ شمار ۳۶۷۳۵ مورد تجاوز در هند گزارش شده است اما فعالان حقوق بشر شمار قربانیان تجاوز را بیش از این‌ها ارزیابی می‌کنند. بسیاری از موارد به دلیل ترس قربانی گزارش نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-24 17:40

افزودن دیدگاه جدید