کد مطلب: 

185428

پا دراز کردن "حسین فریدون" در جلسه‌ای رسمی دردسر ساز شد (+اصل ماجرا)

مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب با انتقاد از رفتار دستیار ویژه رئیس‌جمهور از حسن روحانی خواست که به برادرش تذکر دهد.
پا دراز کردن "حسین فریدون" در جلسه‌ای رسمی دردسر ساز شد (+اصل ماجرا)

به‌ گزارش سیتنا، خبرگزاری تسنیم، نوشت: حجت‌الاسلام محمدرضا زائری روزنامه‌نگار و مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از رفتار حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور انتقاد کرد و از حسن روحانی خواست وی را تأدیب نماید.

این کارشناس مسائل فرهنگی با تأکید بر لزوم برخورد ریشه‌ای با معضلات اجتماعی و اخلاقی نوشت: مفاسد اقتصادی و رفتارهای زشت غیراخلاقی و بی‌ادبی، آرام آرام گسترش پیدا می‌کنند و به فتنه‌ها و مصیبت‌های بزرگ می‌رسند!

اگر نخستین بار که «م.ه.» پایش را جلوی دیگران روی میز دراز کرد، پدرش توی گوشش زده بود، شاید کار به اوین نمی‌رسید! اگر حالا هم جناب روحانی برای عاقبت کار خود اهمیتی قائل است و از آبرویش می‌ترسد، باید توی گوش برادرش بزند! لنگ دراز و رفتار شاهانه مال حکومت‌ طاغوت بود که طومارش را مردم انقلابی 37 سال پیش با خون خود در هم پیچیده‌اند! حالا هم اگر کسی پایش را جمع نکند و شعور و ادب و فهم رفتار صحیح را نداشته باشد، کسانی هستند که او را درست و حسابی ادب کنند.

اما اصل ماجرا چه بود؟

سیتنا اضافه می کند: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد تصویر فوق مربوط به سفر حسن روحانی به استان یزد در اردیبهشت سال 92 و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

در تاریخ مذکور علت اصلی نشستن متفاوت حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی مربوط می‌شود به آسیب‌دیدگی پای وی، در تصویر زیر همان‌طور که مشاهده می‌کنید برادر رئیس جمهور در همان سفر و در هنگام حضور در مسجد حظیره استان یزد از عصا استفاده کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-06 16:02

دیدگاه‌ها

تصویر مسعود
بله خب البته چون در دستگاه سلطنتی شاه امثال اشرف و غیره نماد فساد و بی حرمتی به مردم بودند دیگه شاید دیگران به چشم نمیومدند. متاسفم برای کسانی که هنوز طرفدار سلطنت طلبی هستند و داعیه دموکراسی شون گوش دیگران رو پر کرده.
ارسال شده توسط مسعود در 17 اسفند 94 - 21:11
تصویر محمدرضاقیاسی
درودبرشما درزمان کذشته ویابه قول شماطاغوت چنین رفتارعای کج اندیشانه وبی حرمتی ،بی انضباطی ،درهیچ دستگاهی وجودنداشت.کلیه این بی انضباطی های پدیدآمده چه درخانواده هاوچه دردستگاههای دولتی ورهاکردن مردم به حال خود،پس ازانقلاب پدید آمده،وهنوزهم ازخانواده هاومدیران ویاکارکنان که دارای ریشه اصیل ایرانی هستندچنین رفتارهای بی شرمانه سرنخواهدزد.بیهوده هرکارغلط رابه زمان گذشته ربط ندهید.
ارسال شده توسط محمدرضاقیاسی در 17 اسفند 94 - 08:37

افزودن دیدگاه جدید