کد مطلب: 

183166

بزرگ‌ترین رسوایی غیراخلاقی سال 2015 کدام بود؟

"هکرها در این عملیات به نام کاربری و آدرس و رمز عبور و شماره تلفن میلیون‌ها کاربر ثبت‌شده در این وب‌سایت دست پیدا کردند و بیش از ۳۰ گیگابایت از این داده‌های خصوصی خانمان‌سوز را در دسترس عموم قرار دادند".
بزرگ‌ترین رسوایی غیراخلاقی سال 2015 کدام بود؟

به گزارش سیتنا، اشلی‌مدیسون، شبکه اجتماعی ویژه‌ای است برای کسانی که ازدواج کرده‌اند یا در رابطه‌اند، اما مایل‌اند روابط غیراخلاقی خارج از چارچوب ازدواج یا رابطه کنونی خود داشته باشند.

گروهی موسوم به "ایمپکت‌تیم" با نفوذ به پایگاه داده این وب‌سایت، هویت بسیاری از کاربران آن را افشا کرد و یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های سال را رقم زد.

هکرها در این عملیات به نام کاربری و آدرس و رمز عبور و شماره تلفن میلیون‌ها کاربر ثبت‌شده در این وب‌سایت دست پیدا کردند و بیش از ۳۰ گیگابایت از این داده‌های خصوصی خانمان‌سوز را در دسترس عموم قرار دادند.

نام برخی از چهره‌های سرشناس هم در میان کاربران اشلی‌مدیسون یافته شد و زندگی بسیاری از کاربران پنهان‌کار اشلی‌مدیسون در پی این ماجرا دستخوش تغییرات تکان‌دهنده شد.

پلیس تورنتو اعلام کرد که افشای این اطلاعات دست‌کم به دو مورد خودکشی منجر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-28 17:56

دیدگاه‌ها

تصویر سید حسن مرتضی الباقر
بزرگترین رسوایی ضد اخلاقی عمل شنیع دو مامور ال سعود در فرودگاه جده بود که عرش خدا را لرزاند وتا ابد داغ ننگ بر چهره منحوس وهابیت صهیونیستی کذاشت
ارسال شده توسط سید حسن مرتضی الباقر در 13 دى 94 - 10:41

افزودن دیدگاه جدید