کد مطلب: 

182324

کشف یک کوه در ایران با خاصیت درمان کامل ایدز (+عکس)

پزشکان متخصص بریتانیایی در شهر لندن اخیراً در مقاله‌ای در روزنامه تایمز، ضمن برشمردن خاصیت یک کوه در ایران، از سازمان ملل درخواست کرده‌اند نام این کوه را به «کوه ضد ایدز» تغییر دهد.
کشف یک کوه در ایران با خاصیت درمان کامل ایدز (+عکس)

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، این کوه که به عنوان بهشت ​شناخته شده، از توابع عسلویه در استان بوشهر و در نیمه راه از کنگان به فیروزآباد است. قله کوه به خورشید بسیار نزدیک است و در بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استوا است و خاصیت مغناطیسی قوی موجود در این کوه در جهان معروف است.

پزشکان متخصص بریتانیایی در شهر لندن اخیراً در مقاله‌ای در روزنامه تایمز ضمن برشمردن این خاصیت از سازمان ملل درخواست کرده‌اند نام این کوه را به کوه ضدایدز تغییر دهند.

آنها مدعی شده‌اند که از جمله خواص خارق‌العاده این کوه، کمک به درمان مبتلایان به ایدز است. به خاطر نزدیکی این کوه به خورشید، امکان رشد و نمو ویروس‌های بیماری‌زا از جمله ویروس HIV صفر است.

دکتر تیم هاپکینز (Tim Hopkins) دارنده مدرک فوق تخصص در رشته ایمونولوژی و ویروس‌شناسی، درخواست ایجاد شهرک‌های درمانی برای مبتلایان به ایدز در این منطقه داشته است.

وی معتقد است با اسکان مبتلایان به ایدز در این منطقه، پس از حداکثر مدت 18 ماه هیچ نشانه‌ای از بیماری در این مبتلایان دیده نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 00:19

دیدگاه‌ها

تصویر شهسواری
اگر می خواهید جذب گردشگر کنید راهش شایعه سازی و خرافه پردازی نیست! خیلی ساده بگید کوه اش قشنگه، اگر دوست داشتید برید ببینید!
ارسال شده توسط شهسواری در 04 آذر 94 - 22:54
تصویر علی رضا
متاسفم که چنین اراجیفی رو به عنوان خبر منتشر میکنید........Tim Hopkins یه موزیسین استرالیایی هست و هیچ ربطی به پزشکی و ایدز نداره......ضمنا با اطلاعات زیست دوم دبیرستان هم میدونیم که نور خورشید هیچ تاثیری تو چرخه رشد ویروس نمیتونه داشته باشه
ارسال شده توسط علی رضا در 04 آذر 94 - 19:17
تصویر sum
انتظار نداریم خبرگزاری هایی مثل شما هم بدنبال شایعه باشید... بر خلاف ادعای شایعه: کوه پردیس (جم) نزدیک‌ترین نقطه زمین به خورشید نیست حتی اگر ادعای شایعه را پذیرفته و نزدیکی به خط استوا را ملاک قرار دهیم؛ کوه پردیس(جم) هم از کوه چیمبورازو (Chimborazo) کوتاهتر است و هم نسبت به آن از استوا دورتر است. مکان جغرافیایی کوه پردیس (پوزه پدری) به نقل از کمیته یکسان‌سازی نام‌های جغرافیایی سازمان نقشه برداری کشور: عرض 27°48'16" شمالی و طول 52°17'19" شرقی (منبع) ارتفاع «دقیق» کوه پردیس برای «یک‌کلاغ» مشخص نیست، اما می‌دانیم که ارتفاعش قطعا از دماوند (5610 متر) کمتر است! و در مدار 27°48' شمالی قرار دارد. ارتفاع کوه چیمبورازو بیشتر است (6268 متر) و در نزدیکی استوا (1°28' درجه جنوبی) قرار دارد. جالبتر آنکه کوه اورست با ارتفاع فوق‌العاده‌ی 8848 متر در مدار 27°59' قرار دارد که فقط اندکی از کوه پردیس شمالی‌تر است. حتی اگر نقشه نمایش ارتفاعی بندر کنگان تهیه شده توسط سازمان نقشه برداری کشور (سال 1387) را ببینید، ارتفاعات نزدیک به محل این کوه (در غرب جم) حداکثر 1406 متر هستند. کوه دیگری در شرق نقشه قرار دارد که از کوه پردیس جنوبی‌تر است و ارتفاعش 1559 متر نوشته شده است. بنابراین حتی در همان منطقه کوه پردیس از این لحاظ شاخص نیست. اما تعیین نزدیکترین نقطه زمین به خورشید ساده نیست: چرخش زمین به دور خورشید بیضوی است و فاصله آن با خورشید در طول سال عوض می‌شود. به علت تمایل محور چرخش زمین، خط استوا نیز نسبت به خورشید مایل است و در طول سال مناطق مختلف زمین به خورشید نزدیک می‌شوند. به علاوه زمین کاملا گرد نبوده و نزدیک استوا برجسته‌تر است.
ارسال شده توسط sum در 04 آذر 94 - 09:23
تصویر محمود
اگر واقعا اینطور است بیمارستانی در این منطقه ساخته شود هم کمک است به بشریت و هم درآمد زایی و اشتعال
ارسال شده توسط محمود در 04 آذر 94 - 08:29

افزودن دیدگاه جدید