کد مطلب: 

181975

همسرم با خانم‌های دیگر هم ارتباط دارد!

خانمی‌ هستم که ۱۰ سال است ازدواج کرده‌ام. مدتی است که متوجه شده‌ام همسرم با خانم‌های دیگر هم ارتباط دارد.
همسرم با خانم‌های دیگر هم ارتباط دارد!

پرسش: خانمی‌ هستم که ۱۰ سال است ازدواج کرده‌ام. مدتی است که متوجه شده‌ام همسرم با خانم‌های دیگر هم ارتباط دارد. هر چند این رابطه در حد تلفنی است اما احساس می‌کنم در زندگی دچار مشکل جدی خواهم شد. از اینکه بخواهم بطور مستقیم با همسرم این موضوع را مطرح کنم هم به‌ شدت می‌ترسم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

پاسخ: سکوت در زمینه خیانتهای زناشویی یک اشتباه بسیار فاحش و نادرست است. منظور این نیست که داد و فریاد راه بیندازید یا همه اطرافیان را مطلع کنید بلکه باید واکنشی معقولانه و درست داشته باشید. خیانت دردی عظیم بر پیکره روانی یک زن وارد می اورد. دوست من می دانم که شرایط خیلی سختی دارید ولی نباید طوری رفتار کنید که یک زن غریبه از راه نرسیده صاحب زندگی و همسر شما شود. شما باید زندگی خود را نجات دهید و اجازه ندهید به این راحتی همسرتان و زندگی مشترکتان از دست تان برود. اولا خوب با خودتان فکر کنید ببینید زندگی مشترک شما دو نفر به اندازه کافی رضایت بخش بوده؟ چرا همسرتان چنین اقدامی کرده؟ ایا مساله فقط لغزش همسرتان است یا اینکه واقعا مشکلاتی در زندگی زناشویی تان بوده است؟ سپس برای مدتی با همسرتان سرسنگین شوید یعنی کلا طوری رفتار کنید که همسرتان متوجه ناراحتی شما بشود. اگر دلیل را جویا شد به طور کلی برای وی شرح دهید که احساس می کنید مشکلی جدی در زندگی تان ایجاد شده و وفاداری لازم در رابطه تان نیست و .. مستقیم حرفی نزنید ولی اشاره ای کلی بکنید و از همسرتان دلیل را جویا شوید. اگر این اتفاق افتاد که چه بهتر اما در صورتی که همسرتان به تغییر رفتار شما عنایی نکرد در یک فرصت مناسب با همسرتان خیلی ملایم و البته جدی صحبت کنید و دلیل این اقدام ایشان را جویا شوید. شناخت دلیل این اقدام خیلی مهم است. به همسرتان کمک کنید تا برای نجات زندگی تان هم که شده این روابط را تمام کند و به زندگی اصلی خود باز گردد. خودتان هم رابطه عاطفی تان را با ایشان بیشتر کنید و نگذارید که همسرتان جذب این دست فضا ها و روابط شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-05 16:08

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
راهنمایی خیلی خوبی بود چرا که این مردها گول خانمهای فریبکار را میخورند و از سادگی ممکن هست زندگی خود را هم خراب کنند .باتشکر
ارسال شده توسط حسین در 20 آبان 94 - 18:22

افزودن دیدگاه جدید