کد مطلب: 

176643

تجاوز بی شرمانه ورزشکار سرشناس ایرانی به یک دختر جوان!

یکی از ورزشکاران سرشناس ایرانی که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را نیز در کارنامه دارد به اتهام تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
تجاوز بی شرمانه ورزشکار سرشناس ایرانی به یک دختر جوان!

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، ظاهرا موضوع ادعای تجاوز به عنف مطرح شده علیه این ورزشکار در هفته گذشته اتفاق افتاده است که طی آن این ورزشکار سرشناس، در ماجرایی که با ادعای شاکیه در دادخواست کیفری مطرح شده اشت، دختر جوان به مکانی امن برده شده و در آنجا با حیله و فریب به وی تجاوز شده است.

بر اساس اطلاعات واصله و تایید شده این ورزشکار در حال حاضر با این اتهام سنگین روبروست و باید در مراحل دادرسی به دفاع از خود بپردازد. تاکنون یک جلسه دادرسی از این دادگاه نیز برگزار شده است و پرونده این ورزشکار سرشناس در حال پیگیری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-06 01:17

دیدگاه‌ها

تصویر پریسا
اسم این ورزشکار چیه؟
ارسال شده توسط پریسا در 31 ارديبهشت 94 - 13:40
تصویر سید مهدی
هه واقعا اینم از ورزشمون .. اینا آخه چه جور آدمایی هستن؟؟؟؟؟ جالبتر اینه که ادعای قهرمانی و مردانگی هم میکنند!!!!! تا دری به تخته ای میخوره و یه ذره اسمشون در میره دیروزشون یادشون میره ... شرم کن آقا هر کی بوده .. یه نفر چقدر میتونه بی ذات و نامرد باشه آخه .............
ارسال شده توسط سید مهدی در 22 ارديبهشت 94 - 20:04
تصویر سعید
جالب اینجاست علاوه بر اینکه خودش اینکار بیشرمانه رو انجام داده دختر بی پناه رو در اختیار دوستش هم قرار داده... واقعا قوه قضاییه و مسئولان ورزشی کشور ما چه برخوردی با این شخص خواهند داشت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ارسال شده توسط سعید در 16 ارديبهشت 94 - 06:15

افزودن دیدگاه جدید