کد مطلب: 

14242

دستور این آقا به محافظانش برای تجاوز به خبرنگار مقابل دوربین زنده!

«مارگاریتا سیمونیان» سردبیر خبرگزاری بین‌المللی روسی «روسیا سگودنیا» اعلام کرد این خبرگزاری در رابطه با توهین «ولادیمیر ژیرنوفسکی» رییس حزب لیبرال دموکرات روسیه به خبرنگار خود به دادگاه شکایت می کند.

 

به گزارش «سیتنا» به نقل از تیک، «ولادیمیر ژیرینوفسکی»، معاون رییس مجلس روسیه روز جمعه گذشته در مقابل دوربین زنده تلویزیون و در ساختمان مجلس به سه محافظ خود دستور می‌دهد که یک خبرنگار زن شبکه «راشاتودی» را به زور ببوسند و به او تجاوز جنسی کنند.

 

«ژیرینوفسکی» که از حامیان «ولادیمیر پوتین»، رییس‌جمهوری روسیه است وقتی متوجه می‌شود که این زن خبرنگار، حامله است به او می‌گوید «اگر حامله‌ای این‌جا چه می‌کنی؟ به خانه‌ات برگرد و در کار دیگران دخالت نکن».

 

«مارگاریتا سیمونیان» به خبرگزاری ریا نوستی روسیه گفته است در رابطه با حادثه زشت در مجلس نمایندگان پارلمان روسیه «دوما»، که به دنبال آن خبرنگار ما به خاطر حرکات ولادیمیر ژیرنوفسکی در بیمارستان بستری شد، تصمیم گرفتیم از تمام امکانات حقوقی برای مجازات هر چه شدیدتر «ژیرینوفسکی» مطابق با قانون استفاده کرده و از جمله به دادگاه شکایت خواهیم کرد.

 

پیش‎تر خبرگزاری بین‌المللی «روسیا سگودنیا» از کمیسیون اخلاق دوما درخواست کرده بود «ولادیمیر ژیرینوفسکی» رییس حزب لیبرال دموکرات روسیه را به خاطر توهین به خبرنگاران خبرگزاری‌های «روسیا سگودنیا» و «اینترفاکس» به مدت یک ماه از حق سخن‌رانی در نشست‌های مجلس نمایندگان پارلمان روسیه محروم کرده و همچنین از او بخواهد به صورت رسمی و به طور علنی عذر خواهی کند.

 

بنابه همین گزارش درخواست مربوطه به امضای «سرگئی کوچتکوف» معاون اول سردبیر خبرگزاری بین‌المللی «روسیا سگودنیا» برای «سرگئی ناریشکین»رییس دوما ارسال شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-23 18:30

افزودن دیدگاه جدید