کد مطلب: 

196682

همراه اول میزبان سرخابی ها

مراسم پیش از دربی سرخابی های پایتخت به میزبانی همراه اول برگزار شد.
همراه اول میزبان سرخابی ها

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: چهارشنبه شب طی مراسمی در هتل همای تهران سرخابی های پایتخت مهمان اسپانسرخود(همراه اول) بودند.

در این مراسم که مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و مدیران ارشد این اپراتور، علی اکبرطاهری و سیدرضا افتخاری مدیران عامل،کادر فنی و بازیکنان سرخابی، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،  مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج و تعدادی از پیشکسوتان آبی و قرمز و خبرنگاران حضور داشتند، سرخابی ها بر عزم خود بر انجام یک بازی جوانمردانه در دربی 84 تاکید کردند.

در مراسم مذکور مدیرعامل همراه اول خطاب به سرخابی ها گفت: خوشحالیم که پیش از دربی در خدمت شما عزیزان هستیم و این نشست صمیمی این پیام را به هواداران می دهد که بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست هم هستند و در کنار هم باعث موفقیت تیم ملی می شوند.

وی اظهار داشت: بازی روز یکشنبه در هر حالت برنده دارد و باعث شادی تماشاگران می شود؛ چون هواداران بازی جوانمردانه را دوست دارند.

صدوقی افزود: همراه اول به عنوان یک اپراتور ملی وظیفه خود می داند از باشگاه ها و فدراسیون های محبوب حمایت کند و با توجه به مشترکین چند ده میلیونی این اپراتور، در اولین گام ایجاد باشگاه هواداری برای فدراسیون فوتبال در سال 2012، ارتباط خوبی بین هواداران تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: همراه اول علاوه بر فدراسیون فوتبال، حامی فدراسیون شطرنج و والیبال نیز هست و در ۵ سال اخیر، حدود ١٠ میلیون کاربر منحصر به فرد و ٣.٣ میلیون کاربر فعال از تیم های محبوب خود حمایت می کنند.

صدوقی با بیان اینکه باشگاه های پرطرفدار می توانند از طریق سامانه های هواداری همراه اول استقلال مالی پیدا کنند، اظهار امیدواری کرد شهرآورد روز یکشنبه دوستانه و رقابت همراه با رفاقت باشد.

در ادامه سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال با اشاره به کمک های همراه اول پیش از بازی با السد گفت: از مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول تشکر می کنیم که در شرایط حساس به تیم استقلال کمک کردند و امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد.

سپس علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس نیز طی سخنانی بیان داشت: از شرکت همراه اول و شخص مهندس صدوقی تشکر می کنم که قبل از دربی این نشست صمیمانه را برگزار کردند. اگر در این دو سال، تیم های پرسپولیس و استقلال توانستند پیشرفت کنند، به این علت است که دغدغه های مالی کمتری داشتند.

در پایان مراسم از هواداران برتر تیم های استقلال و پرسپولیس که از طریق سامانه 3090 همراه اول از تیم های محبوب خود حمایت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-09 00:14

افزودن دیدگاه جدید