کد مطلب: 

189015

گردهمایی مدیران شرکت ایران ارقام با شعار" تجربه، نو آوری و آینده"

گردهمایی مدیران و سرپرستان شرکت ایران ارقام با هدف تعیین برنامه ها، اولویت ها، سیاست های جدید و هم افزایی در اجرای برنامه ها 30 و 31 تیر در هتل بزرگ تهران برگزار شد.
گردهمایی مدیران شرکت ایران ارقام با شعار" تجربه، نو آوری و آینده"

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در این گردهمایی که با شعار “تجربه، نوآوری و آینده” و با حضور مدیران ستادی شرکت وعملیات پشتیبانی سراسر کشور برگزار شد، دکتر امیرحسین فتاحی مدیر عامل شرکت ایران ارقام به ایراد سخن پرداخت.

فتاحی، طی سخنانی ضمن تشکر از تمامی مدیران و همکاران شرکت که از نقاط مختلف کشور در این گردهمایی حضور داشتند، به تحولات پیش روی نظام بانکی پرداخت و ضمن تشریح وضعیت موجود، برنامه های شرکت را در همسویی با این تحولات بر شمرد.

وی با اشاره به سابقه درخشان شرکت ایران ارقام در صنعت فن آوری خدمات بانکی و پرداخت ، تحول در سازمان با اندیشه های نو را امری ضروری دانست و افزود: در چالش ها و مشکلات پیش روی شرکت نقش سرمایه انسانی بسیار تاثیر گذار است.

وی در ادامه یادآور شد: باید با بهره گیری از مدیریت نوین، توجه به روابط انسانی و توسعه مدیریت، موجبات ارتقای جایگاه شرکت را فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت ایران ارقام، توسعه بازار، افزایش کیفیت خدمات مشتریان و محصول، توانمند سازی نیروی انسانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی ، توسعه محصولات نرم افزاری جدید، تحقیق، توسعه و نوآوری و توجه به جایگاه روابط عمومی در ارتباط موثر با رسانه ها را از اولویت های مهم شرکت بر شمرد.

فتاحی در پایان به برنامه ریزی همراه با مستندسازی برنامه ها و فعالیت ها، ایجاد مدیریت مشارکتی، توجه ویژه به بحث مشتری مداری اشاره کرد.

گفتنی است در این گردهمایی دو روزه مدیران امور مشتریان و بازاریابی و مدیران مناطق عملیاتی پشتیبانی مشتریان طی جلسات مختلف در مورد مباحث کلان شرکت، پروژه ها و کیفیت  خدمات به مشتریان ارزشمند شرکت به  بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این گردهمایی کارگاه آموزش تکنیکهای نوین فروش و ایجاد ارتباط موثر با مشتری در هزاره سوم با سخنرانی مهندس بهروز افشار برگزار و در پایان این گردهمایی محصولات جدیدایران ارقام معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-24 12:08

افزودن دیدگاه جدید