کد مطلب: 

181601

سرویس های پهنای باند سازمانی مبین نت در تلکام امسال

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین‌نت، گفت: در تلکام امسال سرویس های پهنای باند با تخفیف های مناسب در حوزه سازمانی را عرضه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.
سرویس های پهنای باند سازمانی مبین نت در تلکام امسال

"شایا فرخ یار" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی حضور این شرکت در نمایشگاه تلکام امسال، گفت: در نمایشگاه تلکام ما با تمرکز بر سرویس سازمانی حضور پیدا کردیم و در واقع سرویس های جدیدی مانند wifi-hotspot و هاست مبین نت را معرفی کردیم که در این بازار رقابتی می تواند بسیار جذاب باشد.

وی ادامه داد: در تلکام امسال سرویس های پهنای باند با تخفیف های مناسب در حوزه سازمانی را عرضه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مشترکین انبوه نیز از آنجا که مودم های جیبی وایمکس ما سری آخر است با 40 درصد تخفیف ارائه دادیم که با قرعه کشی روزانه، شور و هیجان مختص نمایشگاه ایجاد کردیم.

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین‌نت، در خصوص برنامه آتی این شرکت، گفت: برنامه توسعه مبین نت را آماده کرده و بزودی اجرا می کنیم، که در این راستا سرویس جدید LTE مبین نت ارائه خواهد شد و این سرویس در واقع در راستای برطرف کردن نیازهای جامعه در حوزه اینترنت پرسرعت است.

وی ادامه داد: مبین نت علاوه بر تکنولوژی وایمکس که برای نیازمندی های خاص سازمانی باقی خواهد ماند، بر ارائه تکنولوژی LTE برنامه ریزی کرده است و بر اساس نیازمندی اول جامعه که سرعت و کیفیت پایدار است سرویس جدید را ارائه خواهد داد.

وی، گفت: در حال حاضر برخی شرکت های ارائه دهنده سرویس، اینترنت پرسرعت 8 مگ، 10 مگ و 12 مگ ارائه می دهند و ما با ارائه سرویس LTE سعی داریم سرعت های بالاتر ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم برای سه ماهه اول سال 95 سرویس جدید را راه اندازی کنیم و بتوانیم نیازها را برطرف بکنیم و اینترنت با سرعت 20 مگ ارائه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-04 20:59

افزودن دیدگاه جدید