کد مطلب: 

17889

صدرنشینی تیم‎های مردان و زنان رایتل در مسابقات پینگ پنگ باشگاه‎های تهران

در مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران سال 92 و 93، تیم های مردان و زنان رایتل با درخشش خود، صدر جدول و قهرمانی را به خود اختصاص داده اند.
صدرنشینی تیم‎های مردان و زنان رایتل در مسابقات پینگ پنگ باشگاه‎های تهران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، 23 تیم در این مسابقات حضور داشتند که سیزده تیم در بخش بانوان و ده تیم در بخش آقایان را شامل می شود و تیم پینگ پنگ رایتل توانست در بخش بانوان مقام نخست را کسب کند و در بخش آقایان در صدر جدول باشد.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان تهران در این ارتباط گفت: برای ما جذب و حفظ باشگاه های خصوصی و دولتی، برگزاری مسابقات صحیح تر به منظور احقاق حقوق طرفین و برگزاری مسابقاتی جذاب برای تماشاچیان و علاقه مندان حائز اهمیت است.

محمد بایرام پور افزود: همچنین ایجاد انگیزه های بیرونی و درونی که شامل تامین نیازهای مادی و معنوی ورزشکاران، داوران و مربیان است، از جمله مسائل مهمی می باشد که باید برای هر کدام به طور جداگانه برنامه ریزی و اقدام شود.

وی تاکید کرد: با برگزاری مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران، هیأت در صدد است صرف نظر از رسیدن به اهداف عنوان شده، بستر فرهنگی و آموزشی مناسب را فراهم سازد تا تمامی افراد درگیر در مسابقات، بویژه ورزشکاران سنین پایه، بتوانند دهش های تکنیکی و اخلاقی لازم را کسب نمایند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان تهران ادامه داد: برای هیئت پینگ پنگ مهم است که با برگزاری این دوره از مسابقات در راستای ارتقاء سطح کیفی موارد فنی ورزشکاران، مربیان و داوران این استان، نقاط قوت و ضعف کارها مشخص شود. از سوی دیگر، شناسایی ورزشکاران مستعد به منظور پرورش و بارور شدن استعداد ها و قهرمان پروری، از دیگر اهداف برگزاری مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-23 21:27

افزودن دیدگاه جدید