کد مطلب: 

10132

معرفی شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز

شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز در اوایل سال 1368 توسط جمعی از فعالین حرفه نرم‌افزار تأسیس گردید. از همان ابتدا با هدف استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت(MIS)، دو جهت‌گیری مکمل و موازی

@ تولید و عرضه سیستم‌های کاربردی تیپ با قابلیت انطباق‌پذیری

  • @ ارائه راهکارهای جامع اختصاصی مشتمل بر مجموعه سیستم‌ها و روش‌های اجرایی
  • در دستور کار قرار گرفت.

 

این شرکت با 25 سال سابقه فعالیت مستمر و ارزش‌افزا در در تولید و ارائه محصولات نرم‌افزاری کاربردی یکپارچه در جهت نظم‌دهی و ارتقاء سطح بهره‌وری مشتریان از فرآیند مستمر نوآوری تکنولوژیک و محصول برخوردار است و جهت‌گیری آن به سمت محصولات مستقل از پلاتفرم خاص می‌باشد و با ارائه:

* راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های اطلاعاتی عملیاتی یکپارچه (RayMIS)

* سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی ویژه بنگاه‌های اقتصادی خصوصی (ERPI)

* سیستم‌های لجستیکی سازمان‌های دولتی با رویکرد ERP

ابزار هوشمندی کسب‌وکار (BI)

* سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (RayBPMS) با رویکرد استقرار نظام‌های فرآیندمدار در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و بنگاه‌های خصوصی

پورتال‌های سازمانی جهت ارائه خدمات الکترونیکی

* هم‌چنین خدمات مشاوره جهت تغییر بنیادی و ارتقاء کیفی سازمان مشتری (از منظر استراتژی و اهداف، تکنولوژی، فرآیندها و منابع انسانی)

سبد کاملی از محصولات و خدمات را جهت ارائه راهکارهای جامع به مشتریان، تدارک دیده است.

 

گروه شرکت‌های رایورز با عرضه محصولات نرم‌افزاری، ارائه خدمات مشاوره، نظارت و آموزش در قالب راهکارهای جامع مبتنی بر فاوا، به عنوان برند مطرح و یکی از شرکت‌های برتر داخلی در حوزه کاری خود نقش تعیین کننده‌ای در فضای کسب‌وکار بازار داخلی ایفاء نموده و در تدارک حضور در بازارهای هدف خارجی در دسترس نیز می‌باشد. رایورز به عنوان سازمانی چابک، شبکه گسترده و یکپارچه‌ای از شعب، نمایندگی‌ها، شرکت‌های همکار تخصصی و مشاورین مستقل را مدیریت می‌کند.

 

سرعت و دقت در ارائه راهکارهای امن، یکپارچه، کارا و با کاربری آسان، با تکیه بر تجربیات موفق، استانداردها و تکنولوژی روز صورت می‌گیرد. این امر باعث شده است که مشتریان ما را یک شریک و همراه قابل اتکاء و ارزش‌آفرین بشناسند که نه تنها برای هر خواسته مرتبط ایشان در زمینه کاری پاسخی دارد، بلکه نیازهای آینده کسب و کارشان را نیز در حوزه فناوری اطلاعات پیش‌بینی می‌کند و لذا بخش عمده‌ای از موفقیت خود را متاثّر از همراهی رایورز می‌دانند. بیش از 3000 مشتری فعال در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و ... که حدود 38% از آنها روی تابلوی بورس هستند، خود گواهی بر این مطلب می‌باشد.

 

اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی (Tick IT در طراحی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ISO 9001:2008) و رتبه 1 در چند رسته اصلی مرتبط با حوزه کاری –اعم از تولید نرم‌افزارهای به سفارش مشتری، بسته‌های نرم‎افزاری و پشتیبانی نرم‌افزار- از شورای عالی انفورماتیک نیز برگ‎های زرین دیگری از تلاش رایورزیون را جهت افزایش کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان نمایان می‌سازد.

 

رشد روزافزون رایورز نتیجه تلاش نیروهای متخصّصی است که به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت، احساس مالکیت و اثربخشی دارند و رایورز را محیطی می‌دانند که با فرهنگ متعالی خود امکان بروز خلاقیّت و ابتکار را فراهم کرده و رشد مالی و حرفه‌ای کارکنان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران را در ترازی بالاتر از سایر فعالان در حرفه، تضمین می‌نماید. در حال حاضر، بیش از 400 نیروی متخصص و کیفی در رایورز مرکزی و شعب این شرکت در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند.

 

رایورز در یک نگاه

 

      25 سال سابقه فعالیت مستمر و ارزش‌افزا در صنعت نرم‌افزار

      بیش از 3000 مشتری فعال در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و ...

      بیش از 400 نیروی متخصص و کیفی

      اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی (Tick IT در طراحی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ISO 9001:2008)

      رتبه 1 در چند رسته اصلی (مرتبط با حوزه کاری) از شورای عالی انفورماتیک

      پوشش جغرافیایی گسترده از طریق شبکه همکاران رایورز

      انجام پروژه‌های خدمات مشاوره جهت تغییر بنیادی سازمان

      بیش از 38% از مشتریان رایورز روی تابلوی بورس

انتهای پیام

منبع: سیتنا

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-21 14:33

افزودن دیدگاه جدید