کد مطلب: 

242608

دردسر عشق میلیاردی دختر جوان تهرانی به پسر عمویش

دختر جوان که عاشق پسر عمویش بود برای رسیدن به آرزویش و ازدواج مرد مورد علاقه اش پذیرفت دست به سرقت 2 میلیارد ریالی مغازه نقره فروشی بزند.
دردسر عشق میلیاردی دختر جوان تهرانی به پسر عمویش

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علیزاده رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: ششم اسفند ماه سال جاری پرونده ای مبنی بر سرقت از یک مغازه نقره فروشی در محدوده بازار توسط کلانتری 113 بازار جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی واصل گردید.

وی افزود شاکی با حضور در پایگاه هفتم اظهار داشت: در بازار تهران مغازه نقره فروشی دارم، ساعت 9 صبح پنجم اسفند ماه وقتی در مغازه را باز کردم دیدم مغازه به هم ریخته است و حدود 10 کیلو زیورآلات نقره به ارزش 200 میلیون تومان که در مغازه داشته ام به سرقت رفته است.

علیزاده گفت: کارآگاهان پس از اظهارات شاکی جهت بازبینی و بررسی محل وقوع جرم راهی بازار تهران شدند که با پایش فیلم ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته متوجه شدند سرقت توسط یک خانم انجام شده و با پوشیدن صورت خود توسط ریموت کنترل مغازه شاکی را باز کرده و پس از سرقت متواری می شود.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات فرضیه را سرقت داخلی عنوان داشته و احتمال می دهند فردی که به ریموت کنترل مغازه دسترسی داشته است نقشه سرقت را کشیده، لذا با مصاحبه و بازجویی فروشندگان و همکاران مغازه شاکی کارآگاهان متوجه می شوند یکی از فروشندگان به نام وحید 30 ساله حدود یک سال است برای شاکی کار می کند که با توجه به حرف های ضد و نقیض و با توجه به ادله بدست آمده در نهایت لب به اعتراف گشوده و به سرقت مغازه با همدستی دخترعمویش به نام فاطمه 27 ساله معترف گردید.

وحید در اظهارات خود گفت: به علت مشکلات مالی نقشه سرقت را کشیدم و در روزی که ریموت کنترل مغازه در دستم بود طی فرصتی از رویش کپی کردم و با طرح نقشه ای از دختر عمویم کمک گرفتم و سرقت را انجام دادیم و در حال حاضر تمام اموال مسروقه در اختیار وی است.

در گام بعدی با همکاری متهم دخترعموی وی نیز در عملیاتی دستگیر و در بازرسی از منزل او اموال مسروقه کشف می گردد. پس از انتقال فاطمه به پایگاه هفتم ضمن قبول بزه انتسابی علت همدستی خود را با وحید را قول ازدواج وی اعلام کرد و گفت به خاطر عشقی که به او داشتم تن به این سرقت دادم.

رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-11 06:03

افزودن دیدگاه جدید