کد مطلب: 

226343

کمپین حس خوب با همکاری کارکنان پست بانک ایران در سال آینده اجرایی می‌شود

مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت پست بانک ایران در بازدید از مدیریت شعب استان اصفهان به نمایندگی از مدیرعامل بانک ضمن تجلیل از سه تن از کارکنان استان که از اعضای خانواده شهید هستند، گفت: در سال ۱۳۹۸ به منطور ایجاد همدلی و همراهی بین کارکنان بانک در سراسر کشور، کمپین حس خوب را با مشارکت جمعی آنها و کارگزاران باجه های بانکی راه اندازی خواهیم کرد.
کمپین حس خوب با همکاری کارکنان پست بانک ایران در سال آینده اجرایی می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر فرنقی زاد تصریح کرد: هدف از اجرای این کمپین، ایجاد حس خوب در بین کارکنان در محیط کار و همچنین ایجاد حس خوب برای مشتریان بانک، هنگام مراجعه به شعب و باجه های بانکی است.

فرنقی زاد افزود: افزایش انگیزه در بین کارکنان و ارتقاء تعلق سازمانی آنان و همچنین افزایش وفاداری مشتریان به بانک با اجرای این کمپین بیش از پیش محقق خواهد شد.

مدیرامور هماهنگی حوزه مدیریت از تمامی کارکنان بانک درخواست کرد با مشارکت و همراهی جدی، پیشنهادهای خود را برای چگونگی اجرای این کمپین در استان و محل کارشان به این امور ارسال نمایند. ضمنا پیشنهادهای برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فرنقی زاد در بازدید از دایره اعتبارات مدیریت شعب استان اصفهان بر لزوم توجه بیشتر به حوزه ICT اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه پست بانک ایران در ماموریت جدید خود به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین شده است می بایست در حوزه اعتبارات نیز توجه بیشتری به این بخش داشته باشیم. البته برای تحقق این مهم نیاز به آموزش های کاربردی برای ارزیابی درست طرح های ICT است.

وی در این بازدید که همزمان با سالروز بزرگداشت شهید انجام شد از سه تن از همکاران پست بانک استان اصفهان که از خانواده ای جلیل القدر شهدا هستند به نمایندگی از مدیرعامل بانک تجلیل و بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-16 10:29

افزودن دیدگاه جدید