کد مطلب: 

221924

نسل جدید کسب‌وکار باشگاه مشتریان توسط بانک سامان رونمایی شد

بانک سامان با هدف ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و خدمات‌رسانی مناسب‌تر، از نسل جدید کسب‌وکار باشگاه مشتریان با نام تجاری «سامانیوم» رونمایی کرد.
نسل جدید کسب‌وکار باشگاه مشتریان توسط بانک سامان رونمایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، باشگاه مشتریان بانک سامان در راستای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجاد شده است تا با گردآمدن مشتریان در کنار یکدیگر، امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آنها فراهم شود.

براساس این گزارش، مشتریان بانک سامان با عضویت در «سامانیوم» و ثبت مشخصات و سلایق خود در زمینه‌های ورزشی، هنری و تفریحی، از خدمات مرتبط آن بهره‌مند می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید: عرضه خدمات متنوع بانکی و بیمه‌ای با شرایط آسان و شرایط مناسب‌تر، ارایه کدهای تخفیف روی کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدی و قرعه‌کشی مداوم و اهدای جوایز متنوع از جمله ویژگی‌های باشگاه مشتریان بانک سامان است.

این گزارش حاکی است: در نخستین قرعه‌کشی بزرگ «سامانیوم»، تمام اعضای باشگاه از امروز به مدت یک ماه(تا 11 دی ماه 97)، با عضویت، فعالیت و دعوت سایرین به باشگاه «سامانیوم»، در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون Xmax  و ده‌ها هدیه ارزنده دیگر شرکت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای دانلود نسخه اندروید و  iOs اپلیکیشن سامانیوم دریافت می‌توانند به صفحه باشگاه در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-03 14:21

افزودن دیدگاه جدید