کد مطلب: 

220149

کارت‌به‌کارت از مبدأ 5 بانک در موبایلت امکان‌پذیر شد

در راستای پاسخ به نیازها و افزایش رضایت‌مندی کاربران اپلیکیشن «موبایلت»، انتقال وجه از مبدأ کارت‌های غیرسامانی در این اپلیکیشن بانکی امکان‌پذیر شد.
کارت‌به‌کارت از مبدأ 5 بانک در موبایلت امکان‌پذیر شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، از این پس دارندگان انواع کارت‌های بانک سامان، بانک پاسارگاد، بانک آینده، بانک ملی ایران و بانک تجارت، می‌توانند نسبت به انتقال وجه به تمام کارت‌های بانکی کشور اقدام کنند.

براساس این گزارش، سقف انتقال وجه برای کارت‌های بانک سامان 30 میلیون ریال و کارت‌های غیرسامانی براساس ضوابط بانک مرکزی 10 میلیون ریال در شبانه‌روز است. این گزارش حاکی است، همچنین همه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از خدمات پرداخت این اپلیکیشن کاربردی همچون پرداخت قبوض خدماتی (همچون آب، برق، تلفن همراه و تلفن ثابت)، خرید شارژ تلفن‌همراه، خرید بسته اینترنت، پرداخت جریمه خودرو استفاده کنند.

این گزارش می‎افزاید، موبایلت دارای نسخه‌های سازگار با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است و علاقه‌مندان برای دانلود این اپلیکیشن کافی است به منوی موبایلت در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر خدمات بانک سامان می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند یا به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-23 16:16

افزودن دیدگاه جدید