کد مطلب: 

216977

کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه در حوزه پرداخت الکترونیک

محصول جدید و به‌روز بانک سرمایه تحت عنوان «کارتخوان موبایلی» (MPOS) به منظور ایجاد سهولتی قابل توجه در پرداخت‌های الکترونیک و گسترش کسب و کارهای سیار به مشتریان ارجمند این بانک ارائه می‌گردد.
کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه در حوزه پرداخت الکترونیک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این محصول جدید، تنها با افزودن یک قطعه سخت‌افزاری (شیار کارتخوان) و نصب نرم‌افزار مربوطه، تلفن‌ همراه هوشمند مشتریان می‌تواند به عنوان کارتخوان مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت حمل و نقل بسیار ساده کارتخوان موبایلی، یکی از امتیازات بی‌نظیری است که آن را به ابزار بسیار جذابی برای دارندگان کسب و کارهای سیار مانند شرکت های پخش، فروشندگان محصول در محل و رانندگان تاکسی و پیک‌های موتوری تبدیل می‌سازد.

همچنین گفتنی است از طریق کارتخوان موبایلی امکان مدیریت حساب کاربری به صورت آنلاین میسر بوده و با کمک نرم‌افزارهای جانبی می‌توان به گزارش‌گیری و تحلیل تراکنش‌های انجام‌شده پرداخت.

شایان ذکر است با درج شماره تلفن همراه مشتری در نرم‌افزار نصب‌شده حین انجام تراکنش، علاوه بر رسید پیامکی بانک، یک رسید پیامکی نیز از سامانه MPOS برای موبایل مشتری ارسال می‌شود و عدم وجود رسید چاپی در این میان، کارتخوان موبایلی را به محصولی دوستدار محیط زیست تبدیل می‌سازد. با وجود این، در صورت نیاز مشتری به رسید چاپی، امکان چاپ تراکنش مذکور بر روی کاغذ نیز وجود دارد. بدیهی است شماره تلفن همراه مشتری به هیچ‌عنوان در نرم‌افزار پذیرنده ذخیره نمی‌گردد.

مشتریان ارجمند می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیش‌تر و نیز ثبت درخواست محصول فوق به شعب بانک سرمایه مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-14 13:23

افزودن دیدگاه جدید