کد مطلب: 

215235

تسهیلات 466 میلیارد ریالی بانک سامان به بنگاه‌های کوچک و متوسط

بانک سامان در یک ماه گذشته، بیش از 466 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بنگاه‌های کوچک و متوسط قرار داده است.
تسهیلات 466 میلیارد ریالی بانک سامان به بنگاه‌های کوچک و متوسط

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر اظهارداشت: بانک سامان در راستای سیاست حمایت از تولید ملی، رفع نیازهای مالی بنگاه‌های اقتصادی را در دستورکار قرار خود قرار داده و تلاش کرده است با اعتبارسنجی مناسب، مشکلات مالی آن‌ها را تا حد ممکن برطرف کند.

سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان، تصریح کرد: در همین راستا و با تشکیل کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بررسی پرونده‌ها و طرح‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

معرفت، گفت: در بازه 8 خرداد 97 تا 4 تیر 97 بیش از 466 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات به 57 تولیدکننده کالای ایرانی پرداخت شده است.

وی، افزود: بخش‌های اقتصادی مشمول این تسهیلات متنوع است و طیف گسترده‌ای از صنایع معدنی، صنایع غذایی و دارویی، کشاورزی، ریسندگی وبافندگی، پلاستیک، کیف و کفش، مواد شیمیایی و ... را شامل می‌شود.

سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روند اعطای این خدمات و پرداخت تسهیلات به منظور #حمایت_از_کالای_ایرانی با قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-07 11:47

افزودن دیدگاه جدید