کد مطلب: 

212632

حمایت بانک سامان از تولید کالای ایرانی در صنعت دارو

بانک سامان در ادامه روند حمایت از فعالیت‌های حوزه غذا و دارو، در تامین مالی یکی از مجهزترین کارخانجات تولید دارو در کشور مشارکت کرد.
حمایت بانک سامان از تولید کالای ایرانی در صنعت دارو

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، کارخانه تولیدی آنی درمان با ظرفیت تولید بیش از 1.5میلیارد قرص و کپسول، با حمایت و سرمایه‌گذاری بانک سامان درآستانه راه‌اندازی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، این کارخانه تولیدی که در زمینی به مساحت زمین 7هزار مترمربع با اشتغال ۷۰ نیروی فنی و متخصص مراحل پایانی ساخت را در شهرک صنعتی بهارستان کرج طی می‌کند، پس از آغاز فعالیت، برای بیش از 150 نفر از متخصصان کشور به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

کارخانه تولیدی آنی درمان شامل خط تولید مجهز انواع دارو همچون قرص، کپسول، آمپول و پماد است که به‌دلیل بهره‌گیری از آخرین روش‌های تولید و ماشین‌آلات، علاوه بر مصرف داخلی، امکان صادرات به خارج از کشور را نیز دارد.

این گزارش حاکی است، این واحد تولیدی حدود 3هزار مترمربع اتاق‌های پاک گرید‌های A تا D دارد که در مرحله تکمیل قرار دارد. آزمایشگاه و واحد تحقیق و پژوهش «آنی درمان» دارای بالاترین سطح کیفی در کشور هستند و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی فعالیت می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات ساخت کارخانه داروسازی آنی درمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک سامان در مراحل پایانی قرار دارد و تولید دارو از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود.

گفتنی است، بانک سامان از سال گذشته با بهره‌گیری از الگوی بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی، تأمین مالی پروژه‌های صنعتی و توسعه‌ای را براساس توانمندسازی متقاضی دریافت تسهیلات از طریق همراهی و مشارکت بانک در تمام مراحل اجرای پروژه در دستورکار خود قرار داده است که تامین مالی کارخانه تولیدی آنی درمان در چارچوب این برنامه است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با اداره تأمین مالی و مدیریت طرح‌های بانک سامان با شماره تلفن 23095681-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-08 10:26

افزودن دیدگاه جدید