کد مطلب: 

211867

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم بانک سرمایه برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم بانک سرمایه، در روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه 1397 با حضور بیش از 47 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم بانک سرمایه برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سرمایه، با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم بانک سرمایه، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1394 بانک به تصویب رسید.

در این جلسه که عصر روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 با حضور بیش از 47 درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست مهندس امیر انبار دار معاون امور شرکت های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند 1394 را تصویب کردند.

در این مجمع که آقای پویان شاد مدیرعامل بانک سرمایه و دیگراعضای هیات مدیره بانک هم حضور داشتند، با پخش کلیپی، گزارش اهم فعالیت های شاخص بانک سرمایه در سال 1396 و افق ها و چشم اندازهای بانک در سال 1397 به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران رسید.

در پایان این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1394، صورت‌های مالی منتهی به سال 1394 مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

در ادامه کار مجمع و برابر دستورالعمل تنظیمی، اعضای جدید هیات مدیره بانک سرمایه که به تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده اند به شرح زیر مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفته و به جمع اعضای قبلی هیات مدیره بانک ملحق شدند:

۱.آقای فرج اله قدمی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره بانک سرمایه

۲. آقای حسین موفقی اردستانی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره بانک سرمایه

۳. آقای سید عبدالله سید صالحی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره بانک سرمایه

۴.آقای حسین رضوی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره بانک سرمایه

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 10:40

افزودن دیدگاه جدید