کد مطلب: 

211683

استقبال فعالان بازار سرمایه از خدمات تأمین سرمایه کاردان

خدمات و محصولات ارایه‌شده از سوی شرکت تأمین سرمایه کاردان در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با استقبال فعالان این حوزه روبه‌رو شد.
استقبال فعالان بازار سرمایه از خدمات تأمین سرمایه کاردان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، دکتر یوسفعلی شریفی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان در‌باره حضور در این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه فاینکس فرصت بسیار ارزشمندی برای ارتباط نزدیک‌تر میان فعالان حوزه مالی کشور و مدیران تامین سرمایه کاردان بود.

شریفی، افزود: در دیدارها و جلسات برگزارشده در این نمایشگاه، محصولات و خدمات شرکت به مراجعه‌کنندگان معرفی شد که مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در این شرکت از زمان آغاز به‌کار، تصریح کرد: این شرکت به دلیل داشتن روابط کاری با تعداد زیادی از مراکز مهم اقتصادی دنیا در غرب و مرکز اروپا، خاورمیانه و آسیا جایگاه مهمی در بازار سرمایه کشور دارد.

وی، افزود: شرکت تامین سرمایه کاردان درحال حاضر در زمینه تامین مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی انواع خدمات را ارایه می‌دهد.

شریفی، اظهار داشت: کاردان درحال حاضر بیش از 40 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت  و ۱۴ قرارداد سبدگردانی اختصاصی دارد. ضمن اینکه تاکنون حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال تعهد پذیره‌‌نویسی و بازارگردانی سهام و اوراق بدهی و انجام بازارگردانی ۹ سری اوراق درآمد ثابت و 3 صندوق قابل معامله داشته است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 27 تا 30 فروردین 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار ‌شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-18 15:17

افزودن دیدگاه جدید