کد مطلب: 

188327

تقدیر از مشتریان ارزنده‌ی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین درضیافت افطاری که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد بانک، جمعی از مشتریان و اصحاب رسانه در هتل ارم تهران برگزار شد، از مشتریان ارزنده خود تقدیر کرد.
تقدیر از مشتریان ارزنده‌ی بانک ایران زمین

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی این بانک با اشاره به برنامه تدارک دیده شده، اظهار کرد: بانک ایران زمین با هدف قدردانی از حمایت های همیشگی مشتریان و به مناسبت پنجمین سال تاسیس خود برنامه ای را تدارک دید تا برای بیش از ۲۰۰۰ مشتری ارزنده خود در سراسر کشور قدردانی ویژه ای را داشته باشد.

قدیمی افزود: این برنامه با هدف برقراری ارتباط دوسویه بیشتر میان بانک و مشتریان و آشنایی هرچه بیشتر با آنها فراهم شده و اعتقاد داریم رضایت مشتریان که جزء ذینفعان بانک می‌باشند از اولویت کارها و هدف اصلی ما است و در حقیقت آنها مهمترین ناظران بر فعالیت ما هستند، لذا امیدواریم مشتریان گرامی در آینده ای نزدیک با انتقال نقطه نظرات و پیشنهادات خود، ما را در امر خطیر خدمت رسانی همراهی کنند.

وی در اظهارات خود با اشاره به جایگاه مشتری در بانک ایران زمین، گفت: نگاه مدیران ارشد و همه پرسنل ما ارائه خدمتی صادقانه و در خور شأن به مشتریان است.

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین، همچنین حضور موثر در عرصه اقتصادی کشور همسو با سیاست های کلان دولت را از اهداف بانک ایران زمین دانست و بر اجرا و همراهی با سیاست های بانک مرکزی تاکید کرد.

قدیمی اظهار کرد: بانک ایران زمین در راستای حمایت از سیاستهای دولت و بانک مرکزی جزء اولین بانکهایی است که پرداخت وام ازدواج ده میلیونی به زوجهای جوان را آغاز کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت ها و همراهی مشتریان در آینده نزدیک شاهد فعال‌تر شدن باشگاه مشتریان بانک بوده و تسریع روند رو به رشد بانک را شاهد باشیم.

در این مراسم مجید شایسته دیگر عضو هیات مدیره بانک ایران زمین نیز در سخنانی از مشتریان ارزنده بانک قدردانی و جلب رضایت مشتریان درارائه خدمات را از اهداف مهم بانک دانست.

لازم به ذکر است بانک ایران زمین با هدف تقدیر از اعتماد و حسن همراهی مشتریان با اهداء تندیس و هدایایی از ۲۱۵۰ مشتری خود در سراسر کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-26 18:53

افزودن دیدگاه جدید