کد مطلب: 

187468
عضو هیأت مدیره بانک ایران زمین:

سال 95 سال تحول بانک است/ به سمت درک بهتر نیاز مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکی پیش خواهیم رفت

عضو هیأت مدیره بانک ایران زمین در خصوص شرایط حساس سال 95 برای بانک ها گفت: امسال سال تحول بانکی نام گذاشته شده است و در بانک ایران زمین اجرایی می شود.
سال 95 سال تحول بانک است/ به سمت درک بهتر نیاز مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکی پیش خواهیم رفت

به گزارش سیتنا، هادی قدیمی عضو هیأت مدیره و معاون عملیات بانکی در ابتدای سخنان خود ضمن خوش آمد گویی، از زحمات همه مدیران استان ها که در جهت دستیابی به اهداف بانک در سال گذشته تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

قدیمی در تشریح شرایط بانک در سال ۹۴ اظهار داشت: در سال ۹۴ تلاش داشتیم منابع گرانقیمت را به ارزان قیمت سوق دهیم که تا حدود زیادی در آن موفق بودیم. در این سال نسبت به سال ۹۳، ۶۰ درصد رشد منابع داشتیم که باید از تلاش همکاران تشکر کنیم.

وی در ادامه افزود: در ردیف بانکهای خصوصی با رشد شش پله ای در پایان سال ۹۴ از رتبه سیزدهم به رتبه هفتم رسیدم که در سال ۹۵ مطمئن هستیم با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش استانها این رتبه را ارتقا خواهیم داد. 

عضو هیأت مدیره بانک ایران زمین در خصوص شرایط حساس سال ۹۵ برای بانک ها با بیان این که امسال سال تحول بانکی نام گذاشته شده است، اظهار داشت: ما با اراده قوی و تلاش پرسنل خودمان مطمئن هستیم حرکت رو به جلو بانک را تسریع خواهیم کرد و در این مسیر با دستورالعملها و سیاست های بانک مرکزی هماهنگ خواهیم بود. 

وی با اشاره به حرکت بانکها به سمت ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال درآمدهای کارمزدی را تقویت خواهیم کرد و به سمت درک بهتر نیاز مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکی پیش خواهیم رفت.

معاونت عملیات بانکی اظهار داشت: مدیران باید بحث آموزش کاربردی کارکنان را جدی بگیرند تا تاثیر آن در شعب قابل مشاهده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-25 18:40

افزودن دیدگاه جدید