کد مطلب: 

182314

مراسم معارفه مدیر نرم افزار بانک پارسیان برگزار شد

عضو هیات مدیره بانک پارسیان: بخش فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین موتور پیش برنده توسعه بانک مطرح و هسته فناوری در فضای رقابتی کنونی دارای نقشی حساس و مهم است.
مراسم معارفه مدیر نرم افزار بانک پارسیان برگزار شد

به گزارش سیتنا، مراسم معارفه آقای محمد رحیم زاده عبدی مدیر جدید نرم افزار بانک پارسیان با حضور دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره، مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات، آقای قاسم خانی مدیر امور هماهنگی و مدیران بخش فناوری اطلاعات بانک، برگزار شد.

در آغاز این مراسم دکتر شمس عالم ، عضو هیات مدیره بانک پارسیان با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در کارایی و بهره وری بانک بر اهمیت ویژه به این بخش تاکیدکرد و گفت: بخش فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین موتور پیش برنده توسعه بانک مطرح و هسته فناوری در فضای رقابتی کنونی دارای نقشی حساس و مهم است.

عضو هیات مدیره بانک پارسیان با اشاره به اهمیت مدیریت زمان و اولویت بندی طرح ها در حوزه فناوری بر حفظ مزیت رقابتی بانک تاکید کرد و افزود : می بایست با اهتمام بیشتر موانع تبدیل ایده های نوین و پیشرو به محصولات بانکی را آسیب شناسی کرده و فاصله بین ایده پردازی و تجاری سازی محصولات را از بین ببریم تا از فضای رقابتی کنونی عقب نمانیم.

وی خاطرنشان کرد :  با همدلی  و تلاش مستمر همه همکاران بویژه حوزه فناوری اطلاعات، انگیزه کارکنان نیز به واسطه حفظ برتری در بازار رقابت تقویت و پایدار خواهد شد.

دکتر شمس عالم در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه و توانمندی بانک را در گرو حضور قدرتمند بخش  IT عنوان کرد و تاکید کرد: بخش IT بایستی بتوانند با استفاده از فناوری های نوین، مدل هایی طراحی کند که در شرایط محیطی مختلف کارایی لازم را داشته باشند.

عضو هیات مدیره بانک با اشاره به سوابق ارزشمند آقای رحیم زاده عبدی به عنوان مدیر جدید نرم افزار بانک تجربیات وی در این حوزه را کارگشای موانع پیش رو دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور وی پیشرفت هر چه بیشتر بانک در این حوزه را شاهد باشیم.

دکتر شمس عالم همچنین با تقدیر از زحمات ارزشمند خانم حجاران، از تلاش ها و پی گیری های مجدانه وی  قدردانی  و برای وی آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ آقای محمد رحیم زاده عبدی مهندس نرم افزار از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی است که مسئولیت هایی چون؛ مدیرخدمات نرم افزاری شرکت بازرگانی ایساکو و مدیر توسعه سیستم های کاربردی شرکت خودرو سازی پارس خودرو را در سوابق کاری خود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 14:25

افزودن دیدگاه جدید