کد مطلب: 

177239

بیمارستان بانک ملی در مسیر ارتقای کمی و کیفی خدمات

بیمارستان بانک ملی ایران به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات پزشکی و خدمت‌رسانی مطلوب به بیماران، اقدامات ویژه‌ای را انجام داد.

به گزارش سیتنا، بر این اساس ساعت کاری بخش‌های داروخانه سرپایی از ساعت 7 تا 24، آزمایشگاه از ساعت 7 تا 19 و بخش MRI و CTSCAN از 7 تا 24 روزهای شنبه تا چهارشنبه افزایش یافت. پیش از این سقف ساعت کاری بخش‌های داروخانه سرپایی تا ساعت 19، ازمایشگاه تا ساعت 12 و MRI و CTSCAN تا ساعت 17 بود. همچنین به منظور افزایش دسترسی بیمه شدگان به داروخانه‌های شهر تهران، اقدامات اولیه برای افزایش تعداد داروخانه‌های طرف قرارداد از 64 به 200 داروخانه آغاز شده است. 

بخش پذیرش بستری بیماران نیز از ساعت 6:30 صبح آماده ارائه خدمات می‌باشد و به منظور تسریع در مراحل بستری، 2 نفر راهنما، بیماران و همراهان وی را تا بخش بستری راهنمایی می کنند. 

سایت اینترنتی بیمارستان بانک ملی ایران نیز به آدرس www.bmihospital.com راه‌اندازی گردیده و اطلاعات مورد نیاز بیماران در حوزه‌های مختلف پزشکی قابل دسترس است. 

در عین حال رئیس، معاونان و دفتر ریاست بیمارستان بانک ملی ایران همه روزه از ساعت 7 تا 19 پاسخگوی مشکلات و مسائل احتمالی مراجعان خواهند بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-23 18:05

افزودن دیدگاه جدید