کد مطلب: 

177171

حمایت بانک شهر از فعالان اقتصادی

مدیرعامل بانک شهر از حمایت این بانک از فعالان اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: بانک شهر با برنامه‌های متنوع، حمایت از فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دارد.
حمایت بانک شهر از فعالان اقتصادی

به گزارش سیتنا، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به لزوم حمایت بانک شهر از فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: سرعت، صحت و دقت در فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی، از جمله انتظارات مهم فعالان اقتصادی برای انجام طرح‌های اقتصادی است که در این راستا مجوزهایی برای تسریع در فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی از سوی این بانک دریافت شده است.

وی افزود: در بخش دیگری از فعالیت‌ها، بانک شهر در نظر دارد اقدام به خدمات‌دهی در محل کار این فعالان اقتصادی را آغاز کند و در بعضی موارد با استقرار کیوسک‌های سیار در برخی مجتمع‌ها، فعالیت صاحبان صنایع و تجارت را تسهیل کند. 

پورزرندی خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان یک مرکز مالی، پاسخگوی نیاز فعالان صنعتی در محل کار آنها در آینده نزدیک خواهد بود.

مدیرعامل بانک شهر، رضایتمندی مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های مهم این بانک دانست و افزود: معتقد هستیم که تامین‌کنندگان منابع مالی بانک‌ها شهروندان هستند که نقش اساسی را در رشد و رونق بانک ایفاء می‌کنند و از این رو بانک شهر وظیفه خود می‌داند که اخلاق، رفتار و کردار را در ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مشتریان مورد توجه قرار دهد.

به گفته پورزرندی، تلاش بانک شهر بر آن است تا شهروندان در شهر و محل زندگی خود، مشارکت این بانک در پروژه‌های عمرانی را به طور ملموس شاهد باشند و از خدمات حاصل از این پروژه‌ها همانند احداث پل، پارک، کتابخانه و ... استفاده کنند و در چنین شرایطی است که می‌توان شاهد افزایش میزان رضایتمندی شهروندان بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-18 23:30

افزودن دیدگاه جدید