کد مطلب: 

176816

بانک سامان همزمان با بدرقه تیم ملی والیبال از تندیس آب رونمایی کرد

مراسم رونمایی از تندیس آب و بدرقه تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی، بعدازظهر شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش سیتنا، این مراسم به میزبانی بانک سامان با حضور وزیر نیرو، وزیر ورزش و جوانان، مدیران ارشد بانک سامان، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون والیبال، اعضای تیم ملی والیبال، جمعی از مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب کشور و پیشکسوتان والیبال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی با اشاره به اقدامات بانک سامان درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: ما از ابتدای تاسیس تاکنون در کنار فعالیت‌های تاثیرگذار در حوزه کسب‌وکار همچون تامین بخش عمده‌ای از ارز موردنیاز واردات غذا و دارو در دوره تحریم اخیر، تلاش کرده‌ایم در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از فعالیت‌های عام‌المنفعه نقش موثری ایفا کنیم و حمایت از فرهنگ، محیط‌زیست و سلامت جامعه را بخشی مهم از وظایف خود دانسته‌ایم.

طاهری با بیان اینکه بانک سامان در این راستا دو گام بزرگ برداشته است گفت: گام نخست ما، حمایت کامل از فدراسیون و تیم‌های ملی والیبال کشورمان از سال 1392 تاکنون است که در این‌راستا، تمام تلاش و همکاری خود را با فدراسیون انجام می‌دهیم.

وی افزود: از طرف دیگر، بانک سامان بر اساس مطالعات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سال 1393، کمپین "آب هست ولی کم است" را با رویکرد ارتقا آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب در کشور آغاز کرده‌است که امسال با توسعه این کمپین تلاش می‌‌شود در بالا بردن دانش جامعه در خصوص بهینه‌سازی مصرف آب، نقش موثرتری ایفا شود.

مدیرعامل بانک سامان تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که آب یک ثروت است و باید در حفظ این ثروت کوشا باشیم. همچنین ریاست محترم جمهوری به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب برای عبور از وضعیت بحرانی تاکید دارند. تنها راه این است که مردم خود دغدغه آب داشته باشند و لازمه این جوش و خروش، همان فرهنگ‌ سازی است.

به گفته طاهری، بانک سامان در نظر دارد در سال جاری بیش از سال‌های گذشته فضاها و ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را در بخش ورزش به کمپین آب هست ولی کم است اختصاص دهد.

قدردانی والیبال از بانک سامان

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز در این مراسم، با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ بانک سامان از فدراسیون و تیم‌های ملی اظهار داشت:این حمایت کامل، سبب شد فدراسیون والیبال بدون دغدغه به برنامه ریزی برای موفقیت در عرصه های جهانی بپردازد.

وی افزود: این تنها تیم ملی بزرگسالان ایران نیست که راهی مسابقات جهانی می‌شود. بلکه تمام تیم‌های ما در رقابت‌‌های جهانی حاضر هستند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: سفر 36 روزه تیم ملی والیبال ایران به فنلاند و سپس رقابت‌های لیگ جهانی از 20 اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود.

داورزنی گفت : لیگ جهانی در سطح جهان بیش از 500 میلیون نفر بیننده دارد که 40 میلیون آن در ایران هستند. این فرصت خوبی است تا از مقبولیت بازیکنان تیم ملی والیبال برای رساندن یک پیام فرهنگی که بحران آب است استفاده کنیم.

فرهنگ‌سازی آب با چهره‌های محبوب

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در مراسم بدرقه‌والیبالیست‌ها و رونمایی از تندیس آب، گفت: در اقتصاد جهان امروز از چهره‌های مشهور برای فروش کالا و خدمات استفاده می‌کنند. خیلی خوب است با استفاده از این فضا به سمتی برویم تا در حوزه فرهنگی هم برای توسعه امور از چهره‌های مشهور و محبوب استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران و چهره‌های محبوب والیبال در بین مردم ایران و جهان شناخته شده‌اند. ورزشکار بافکر و منش پهلوانی برای مردم الگو است و رفتارشان تقلید می‌شود. طبیعتا اگر آن‌ها رفتارهای شایسته‌ای انجام دهند، بخشی از جامعه نیز آن رفتارها را تکرار می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان با ستایش از ابتکار بانک سامان در رونمایی از تندیس آب با شعار "آب هست ولی کم است" خاطرنشان کرد: قهرمانان ملی می‌توانند روی رفتار مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه مصرف انرژی و آب تاثیرگذار باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: والیبال رشته‌ای است که در سال‌های گذشته موفقیت‌های زیادی داشته و می‌تواند الگویی برای سایر رشته‌ها باشد.

تاکید ویژه وزیر نیرو بر شعار "آب هست ولی کم است"

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو هم با اشاره به شعار "آب هست ولی کم است" گفت: برای مدیریت درست آب در کشور نیازمند یک فرهنگ صحیح مصرف هستیم و گروه‌های مرجع جامعه مثل دانشمندان، اساتید دانشگاه‌ها، ورزشکاران و هنرمندان که در قلب های مردم جای دارند می توانند در ایجاد این فرهنگ صحیح تاثیرگذار باشند.

وزیر نیرو گفت :از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که عازم مسابقات جهانی هستند درخواست داریم که به عنوان سفیران آب کشور پیام ما را به مردم دنیا و پیام آنها را برای مردم کشور به ارمغان بیاورند.

چیت چیان تاکید کرد: این سفیران آب می توانند الگویی برای جوانان در بهبود فرهنگ مصرف آب باشند.
در پایان این مراسم با حضور وزرای نیرو و ورزش و جوانان و قهرمانان والیبال کشورمان، از تندیس آب رونمایی شد. این تندیس با ابتکار بانک سامان توسط محمدمهدی آشوری از طراحان بنام کشورمان و برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب، طراحی شده است که در مسابقات بین‌المللی تیم ملی والیبال، توسط کاپیتان تیم کشورمان به تیم‌های حریف اهدا خواهد شد.

همچنین بانک سامان برای بالا بردن روحیه اعضای تیم ملی، ضمن اهدای کارت طلایی مشتریان ویژه، هدایای نقدی بازیکنان را به آن‌ها اهدا کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-07 14:21

افزودن دیدگاه جدید