کد مطلب: 

175871
مدیرعامل بانک پارسیان تاکید کرد:

لزوم تلاش مضاعف در پیگیری وصول مطالبات، حفظ سهم بازار و استفاده بهینه از منابع در جهت سودآوری

دکتر پرویزیان در بازدید از شرکت وصول مطالبات بانک، شرکت لیزینگ، صندوق قرض الحسنه و واحد آموزش بانک تلاش مضاعف در راستای پیگیری وصول مطالبات، آموزش کارکنان، حفظ سهم بازار، استفاده بهینه از منابع در جهت سودآوری و توسعه فعالیت های اجتماعی را خواستار شد.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل بانک پارسیان در بازدید از شرکت وصول مطالبات بانک با تاکید بر ضرورت تلاش برای وصول مطالبات معوق و اهمیت برنامه ریزی در این زمینه، خاطر نشان ساخت: عملکرد مثبت همکاران در زمینه کاهش مطالبات بانک، باید الگویی برای سال 1394 باشد و کلیه واحدها می بایست با جدیت بیشتر در این زمینه اقدام کنند.

دکتر پرویزیان حفظ سهم بازار و استفاده بهینه از منابع در جهت سودآوری و ارتقاء بهره وری بانک را به عنوان اهداف اصلی مورد تاکید قرار داده و افزود: بانک پارسیان به لحاظ بهره مندی از پتانسیل های موجود، نیروی انسانی کاردان و توانمند، از ظرفیت بالایی برای خدمت رسانی در کشور برخوردار است و می بایست از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده شود. امیدواریم با تداوم موفقیت بانک شرایط مطلوب تری را برای تامین حقوق ذینفعان از جمله سهامداران و سپرده گذاران ایجاد کنیم.

مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه بانک پارسیان جزو بانک‌هایی است که بیشترین حضور را در فعالیت های اجتماعی و کمک به خانواده‌های محروم دارد، گفت: نگاه اجتماعی کمک به نیازمندان جامعه باید بیش از پیش در بانک تقویت شود و صندوق قرض الحسنه باید نقش موثری در کاهش محرومیت ایفاء نماید و با فعالیت مطلوب زمینه حضور موثر بانک برای توسعه فعالیت های اجتماعی را فراهم آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-28 17:42

افزودن دیدگاه جدید