کد مطلب: 

173253

عیدی پرداخت نوین برای شرکت کنندگان در جشنواره آوای نوین

جوایز برندگان قرعه کشی جشنواره آوای نوین، قبل از نوروز 94 اهدا می شود.
عیدی پرداخت نوین برای شرکت کنندگان در جشنواره آوای نوین

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین، در مراسم قرعه کشی جشنواره آوای نوین که اخیرا با حضور نمایندگان بانک اقتصاد نوین و همچنین اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پرداخت نوین برگزار شد، اسامی برندگان خوش شانس این جشنواره مشخص شد.

بر همین اساس، جوایز ویژه جشنواره شامل یک دستگاه هیوندای ix35 به آقای محمد جواد اسلامی ملکی از استان خراسان رضوی و یک دستگاه پژو 206 به آقای بهادر قاسمیان مبارکه از استان اصفهان تعلق گرفت .

همچنین در ادامه مراسم، اسامی 10 برنده سفر مالزی، 10 برنده سفر کیش، صدها برنده سکه طلا، کارت هدیه و هزاران جایزه متنوع دیگر نیز اعلام شد.

این گزارش می افزاید: شرکت پرداخت نوین، جشنواره آوای نوین را از شهریور سال 93 با هدف تشویق و ترغیب عمومی به استفاده بیشتر از ابزار پرداخت الکترونیکی و همچنین به منظور قدردانی از مشتریان وفادار و پذیرندگان فعال خود آغاز کرد.

این جشنواره که به عنوان یک طرح جامع تشویقی مطرح شد، برای تمامی گروههای استفاده کننده از خدمات پرداخت الکترونیک شامل پذیرندگان پایانه های فروشگاهی، پذیرندگان درگاه اینترنتی، پذیرندگان کیوسک های خدمات بانکی و دارندگان کارتهای شتابی طراحی و اجرا شد و هزاران جایزه ارزنده نقدی و غیر نقدی برای مشتریان شرکت پرداخت نوین به ارمغان آورد.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از اسامی هزاران برنده خوش شانس جشنواره  آوای نوین با مرکز ارتباط نوین بشماره : 48031031 – 021 تماس بگیرند. شایان ذکر است تمامی جوایز تخصیص یافته تا قبل از نوروز 94 به برندگان اهدا می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-03 21:16

افزودن دیدگاه جدید