کد مطلب: 

172891
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

بانک صادرات یک بانک خوشنام و فعال در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه حضور در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن، از غرفه های شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر در خیابان آزادی بازدید و از کارکنان حاضر در غرفه روابط عمومی بانک صادرات ایران به خاطر تدارک حضور شکوهمند مردم و کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب و مشارکت در برگزاری شکوهمند مراسم ٢٢ بهمن تشکر کرد.

به گزارش سیتنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن تشکر از  کارکنان مستقر در غرفه بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی  و اقتصادی و  امور خیریه، با حضور در بین مردم، در افزایش شادی های ملت ایران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور فعال داشته است و اقدامات گسترده بانک صادرات ایران در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری شکوهمند مراسم ٢٢ بهمن وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شایسته تقدیر است.

طیب نیا خطاب به کارشناسان این بانک گفت: بانک صادرات یک بانک خوشنام و فعال در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و علاوه بر حضور در بخش های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید،  در امور خیریه و فعالیت های اجتماعی نیز در کنار مردم، نقشی فعال و اثرگذار داشته است.

شایان ذکر است یکی از دلایل موفقیت روابط عمومی بانک صادرات ایران در سال های اخیر، اهتمام و توجه ویژه ای است که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بانک به روابط عمومی داشته اند و با حمایت های خود، موجب رشد و توسعه برنامه های روابط عمومی  بوده و در نتیجه جایگاه بانک صادرات ایران در بین مشتریان و در جهت جلب رضایت مردم ارتقا یافته و رتبه  این بانک از نظر میزان پاسخگویی به افکار عمومی، رضایت مندی مخاطبان و اطلاع رسانی شفاف به جامعه در شبکه بانکی نیز بهبود یافته است.

همچنین طی  هفته گذشته، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی به خاطر اجرای مناسب طرح چکاوک، از مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران تقدیر کرد. 

غرفه مذکور هر ساله با همکاری  اتحادیه انجمن های اسلامی بانک، پایگاه مقاومت بسیج و... در شعبه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی  و در نزدیکی میدان آزادی بر پا می گردد و مورد استقبال مردم، کارکنان بانک ها، خبرنگاران و مدیران اقتصادی قرار می باشد و کارکنان بانک صادرات در این محیط شاد و همراه با مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت فعال دارند و مسابقات قرآنی، نقاشی با مضمون انقلاب، پخش سرودهای انقلابی و... در برنامه های این بانک گنجانده می شوند.

گفتنی است روابط عمومی بانک صادرات ایران در سال های اخیر با دریافت گواهی نامه رتبه A از اتحادیه اروپا، و تعامل با رسانه ها، سازمان ها، شرکت ها، مطبوعات و روابط عمومی ها، جایگاه مناسبی در عرصه رسانه های کشور داشته است. امیرصفری رئیس روابط عمومی بانک صادرات نیز به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانک ها و دبیر هیات رئیسه روابط عمومی های شهر تهران و در بهبود ارتباط خبرنگاران و رسانه ها با روابط عمومی بانک ها و روابط عمومی های شهر تهران، اثرگذار بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-13 01:56

افزودن دیدگاه جدید